Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=

Proteinshake, ca 100 gr kokt kylling og salat. Oftes blir det bare shake, ett hardkokt egg og en boks tunfisk. Spiste shitload med havregrøt cottagecheese og banan tidligere, men den er nå flyttet til kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiste akkurat "frokost/lunsj/brunsj/middag"

Edit : ca 100g ris, 125g kylling, 50g brokkoli, 50g blomkål, 50g gulrot, + 1 proteinshake :-P

. Så nå er det kun preworkout frem til jeg er hjemme etter trening :eek: , 5 timer til *grøss* :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Standardfrokosten: Eggerøre av 3-4 egg, et eple, og Whey-proteinpulver m/pistasjesmak blandet i 2,5 dl helmelk. Deretter en spiseskje tran, en teskje kreatin, og 5 dråper med D-vitamin, sammen med to glass vann.

Litt random, men hvordan er pistasjesmaken? Ser for meg at det er noe man enten elsker eller hater, eller går fort lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt random, men hvordan er pistasjesmaken? Ser for meg at det er noe man enten elsker eller hater, eller går fort lei.

Jeg valgte den veldig bevisst ettersom jeg elsker smaken av pistasjenøtter, så jeg har definitivt et 'smaksbias'. Har holdt meg til den så lenge jeg har brukt Whey. Derman man blander den med vann så er det en litt kunstig bismak, men det er antakelig felles for alle smakene kan jeg tenke meg. Med helmelk synes jeg den smaker veldig godt, og jeg kan ikke tenke meg at jeg går lei, iallfall ikke på lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Rester… biff, tunfisk, egg og salat (sistnevnte var ikke den beste mtp mengde kcal, men pytt, pytt). Spiste kl 06:30, fortsatt mett. Er ikke akkurat vanlig frokost for mitt vedkommende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...