Gå til innhold

MA1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    176
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om MA1

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 27. jan. 1990
  1. 162,5 cm 67 cm midje, 57 cm lår, 32 cm bicepz
  2. MA1

    Min første BULK

    Haha, men da er du heldig. For tilbudet gjelder bare ut dagen. Så da slipper du! Jo ja jeg skal jo opp i vekt uansett, så jeg regner ikke med at det har noe særlig å si. Jeg bare lurer på hvor stor forskjellen ville blitt. Om jeg f eks spiser noe usunt en dag i uka. i Forhold til å spise helt "rent" hele uka. Hvor mye muskelmasse går jeg glipp av tidligere har jeg spist sjokolade/kake eller lignende en sjelden gang uten at det har hatt noe betydning. Men det er først nå jeg går inn for å faktisk bygge så mye muskler som mulig, også vil jeg helst unngå å legge på meg alt for mye fett
  3. MA1

    Min første BULK

    Takk for svar. Skjønner at jeg kompliserer ting, grunnen er egentlig bare fordi jeg er nysgjerrig, jeg vil vite. Synes det er utrolig spennende. (Såpass mye at når jeg er ferdig med utdanningen jeg tar nå, kommer jeg sansynligvis til å utdanne meg på nytt innen trening/ernæring) Fordelingen varier litt fra dag til dag, MEN jeg får alltid i meg minst 2g protein/kg. og mellom 1-1,5g fett/kg og resten karbs. Jeg spiser ikke kjøtt (jeg prøvde kylling her om dagen, men brakk meg etter 3 bit. men jeg prøver) Ellers er matvarene jeg spiser/drikker mye; egg, cottage cheese, melk, mass
  4. MA1

    Min første BULK

    Bulk for the girls Tror jeg har spist ca 2400 kcal nå i det siste, men fra i går av startet jeg med 2700 per dag. +300kcal per dag, for bulk (tenkte å starte med å legge til 300 og muligens øke til 500 etter hvert hvis jeg føler det blir nødvendig) 300 kcal x 30dager = 9000 = 1kg? Eller er 7000kcal 1 kg? I så fall er 9k kcal ca 1,3kg opp i vekt. Og for MENN som ikke har trent i åresvis kan man regne med ca 0,45kg muskelmasse på 1 mnd. (men hvor mye er det for jentene? Og bør vårt overskudd være mindre enn mennenes da?) Og da ville det blitt 0,85kg fett på en mnd? Men hvis j
  5. just do it. jeg tror ikke du kommer til å legge på deg et eneste gram av å gå bananas en dag. Det overskuddet kommer ikke til å ødelegge helheten i det hele tatt. bare pass på å nyt det kos deg.
  6. MA1

    For lavt kaloriinntak?

    Ja det er lite energi(kcal). Hvis å få lavere fettprosent er målet ville jeg heller lagt meg på et vedlikehold og fokusert på å bygge muskler, for du har ingen grunn til å gå ned i vekt! Dersom du spiser så lite som 1450 vil du sansynligvis ha lite overskudd så du holder deg kanskje mer i ro, og dermed forbrenner mindre. Så jeg tror absolutt ikke at det er særlig lurt!
  7. Gratulerer! Vi er ganske like i vekt og høyde. Jeg ville lagt til 100 kcal ekstra per dag for hver uke til du finner ditt vedlikehold. Dette er individuelt. Jeg har selv gått fra rundt 1800(der jeg ikke gikk ned i vekt).. til 2200 og bygd muskler/spent opp fettet. Blitt sterkere men beholdt vekten eller faktisk gått litt ned ...(uten at det var målet, men har heldigvis ikke tapt styrke) Nå spiser jeg enda mer, jeg teller ikke kalorier lenger, dvs, jeg har det i bakhodet og spiser næringsrikt til jeg blir mett. Jeg vil tippe at gjennomsnittet mitt er 2500 kalorier per dag. men jeg kan g
  8. Jeg liker å lage grøt av 50/50 mandelmel og havregryn +melk og sukker/sukrin. Godt med kanel på og
  9. to brødskiver med fetaost og pesto, tre egg, en skyr, en banan, et eple, gojibær og en liter kaffe
  10. MA1

    Dagens Glade

    Yez, har hørt om Westerdals! kunstakademiet i trondheim! er ganske greit egentlig, helt fritt og med mulighet til å jobbe når som helst på døgnet, så da passer det fint for meg som liker å trene på dagtid!
  11. MA1

    Dagens Glade

    haha. satser på at jeg finner en måte å kombinere kunst og trening på til slutt! revolusjon
  12. MA1

    Dagens Glade

    så gøy! hvor studerer du? fitnessbloggen4--->
  13. MA1

    Dagens Glade

    hah, ja. jeg er en misforstått kunststudent som bare vil løfte vekter, mens de andre drikker rødvin! (neida de drikker øl..) så der er det jeg som er rar! Bra at vi har fitnessbloggen, da!
  14. MA1

    Dagens Glade

    Klarte dobbel kroppsvekt i knebøy i dag!!!!!! Veide 59kg før jeg gikk på trening og 120kg i bøy. Har ingen løftevenner å skryte til så det får bli her!! :cool:
×
×
  • Opprett ny...