Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Mye det samme til frokost her om morgenen:). Men i dag slo jeg på stor tromma og lagde meg brokkolitopper med sølvløk og masse digg krydder til min laksefilet med bønner og tomater:D.

Sølvløk er noe jeg faktisk aldri har smakt eller forsøkt tilberede. Hvordan tilbereder og spiser du det, og er det veldig skarpt på smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[ATTACH=full]135769[/ATTACH]

'Latmannspannekaker' (stekt i ovn) med sukrinmelis og WF-sirup etter endt morgencardio. Og grønn te, da. Alltid.

hahah gjør aakkurat det samme! men herregud er jo så mye lettere enn å stå å steke i en evighet, og kanskje de faller fra hverande osvosv. Må jo innrømme at det ikke er liiike godt, men funker(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage cheese med kanel og/eller syltetøy er supergodt :hungry:

Da skal jeg teste ut det iløpet av helgen :-D Har ei venninne som spiser cottage cheese uten noe tilbehør, jeg synes det smakte... ja, ikke godt, så har vegret meg veldig fra å spise det i ettertid. Cottage cheese og moste bær, er ikke det like godt og hakket sunnere, tenker da på sukkernivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg teste ut det iløpet av helgen :-D Har ei venninne som spiser cottage cheese uten noe tilbehør, jeg synes det smakte... ja, ikke godt, så har vegret meg veldig fra å spise det i ettertid. Cottage cheese og moste bær, er ikke det like godt og hakket sunnere, tenker da på sukkernivået?

Jeg kunne spist en hel boks uten tilbehør selv da, så jeg vet ikke om du skal stole på meg når jeg sier hva som er godt med cottage cheese :rolleyes: Likte det ikke når jeg var yngre da, så kanskje det blir en vanesak å spise cottage cheese? Men cottage cheese med syltetøy er ihvertfall farlig godt, sånn dessert-godt.

Jeg kjøper syltetøy uten tilsatt sukker på butikken. Smaker som helt vanlig syltetøy, bare litt mindre søtsmak :) Moste bær er uansett et like god på smak, og jeg antar det er mer rikt på mikronæringsstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg teste ut det iløpet av helgen :-D Har ei venninne som spiser cottage cheese uten noe tilbehør, jeg synes det smakte... ja, ikke godt, så har vegret meg veldig fra å spise det i ettertid. Cottage cheese og moste bær, er ikke det like godt og hakket sunnere, tenker da på sukkernivået?

Cottage cheeese+sjokoprotein+kakao og en evt banan....DET er saker d!:) enda bedre sammen med vaniljeyoghurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havregrøt, myoprotein, fryste bær, kokosmasse + masse sukrin og kanel :D favorittmåltid!

[ATTACH]136222[/ATTACH]

Åh, fikk veldig lyst på! :):hungry: Må nok bli kveldsmåltidet mitt i dag (y) Kokosmasse er en matvare jeg ofte "glemmer" at jeg har i skapet. Nå skal den hentes frem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...