Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en ekte gamer og har vært det siden jeg fik min første c64 for snart 25 år siden. Spiller for det meste på Xbox nå, men har og en ps3 som jeg blåser støv av innimellom. Jeg spiller det meste av spill unntatt sport og bilspill. Nærmer meg 40k gamerscore så jeg må ha spillt et par spill. For meg er det den beste måten jeg vet å slappe av etter en lang dag på jobb og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en død Xbox 360 som samler støv for øyeblikket... må skaffe meg en ny snart, siden jeg synes det er litt døvt å spille på PC.

Er stor fan av Mass Effect-spillene, og God of War-serien på PS3! Ellers liker jeg generelt alle hjernedøde spill som går ut på å hakke eller skyte ting i fillebiter. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en gamer helt siden jeg og søsteren min fikk en Super Nintendo i julegave. Favoritten er rollespill. Øverst troner Baldurs Gate 2, og jeg har innfunnet meg med at jeg aldri kommer til å finne et spill som overgår det. Jeg har brukt ganske mange hundre timer på Fallout 3, New Vegas, Mass effect serien og Dragon Age. Nå gleder jeg meg til TES:skyrim og battlefield 3. Spiller xbox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg spiller Fitnessbloggen!

Der må man gå rundt i forskjellige tråder, og legge igjen spor. Slik at man kan fort finne tilbake til trådene igjen.

Det er litt komplisert, men eg føler at eg lærer en hel del.

På den tråden eg er i nå, er det en fyr som står opp ned og drikker Litago! Han minner meg om en i filmen "Thor" .. Kommer meg ikke videre.. Noen cheats?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg spiller Fitnessbloggen!

Der må man gå rundt i forskjellige tråder, og legge igjen spor. Slik at man kan fort finne tilbake til trådene igjen.

Det er litt komplisert, men eg føler at eg lærer en hel del.

På den tråden eg er i nå, er det en fyr som står opp ned og drikker Litago! Han minner meg om en i filmen "Thor" .. Kommer meg ikke videre.. Noen cheats?

Jeg er her! :D Ligner ikke enda, bare vent du! Jeg skal feire med video av sjokomelk når jeg er opp ned, for det er nemlig en kunst!

Jeg er Halo-fan beyond, spilt alle spillene, lest alle bøkene og tegneseriene. Venter nå på spillefilmen.

Ranket høyt i Reach og H3, men har nå lagt gaming på hylla. Fitnesbloggen, Trening, Jobb og Dame har slukt tiden :)

Men nå skal jeg faktisk bruken en liten time på Red Dead Redemption, blir ikke avhengig det, ganske deiligt men morsomt tidsfordriv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halo-spillene her også. Stort sett det eneste jeg spiller. Venter utålmodig på jubileumsutgaven av Halo: Combat Evolved som kommer i midten av November, og selvfølgelig den nye Halo-trologien. Guttungen og jeg har Halo-kvelder sammen og han eier meg

Fantastisk! Mye av det gamle teamet fra bungie studios blei med over til den nye triologien, hva heter det nye studioet? 343 eller noe slikt? traileren sendte meg i ekstase..!

Liger at du trener opp guttungen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, spiller både FIFA og FM når jeg har tid. Har vel snertet meg opp i divisjon 5 i FIFA12 på PS3. FM12 er litt mer tidkrevende og må nok vente til eksamen er ferdig. For øvrig virker Battlefield 3 lovende ;-). COD har jeg gitt opp. De melker kua til jura har falt av...

Jeg er en ekte gamer (...). For meg er det den beste måten jeg vet å slappe av etter en lang dag på jobb og trening.

Sant, så sant. God hjernetrim for å slappe av... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært en gamer siden jeg fikk min første nintendo da jeg var 6 år gammel...

Spiller på Nintendo Wii, Nintendo DS, Ps3, data..

Zelda, Tomb Raider, Eve, Sims, Dragon Age, Den lengste reisen, Kingdom Hearts, GTA, Tekken ++++

Er mange spill jeg vil teste ut, men ikke har hatt tid til ennå... Blant annet Deus ex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høsten nå er jo helt sprø mtp nye spill, STORE nye spill. Bare den siste måneden har det gått i RAGE, Dark Souls, Gears of war 3 og sist men ikke minst Batman: Arkham City. Neste på listen min er Assasins Creed, men både battlefield og modern warfare kommer ut før det. Har ikke planlagt å spille de med en gang, meeeeen kjenner jeg megselv rett så ender jeg vel opp å forhåndsbestille begge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten nå er jo helt sprø mtp nye spill, STORE nye spill. Bare den siste måneden har det gått i RAGE, Dark Souls, Gears of war 3 og sist men ikke minst Batman: Arkham City. Neste på listen min er Assasins Creed, men både battlefield og modern warfare kommer ut før det. Har ikke planlagt å spille de med en gang, meeeeen kjenner jeg megselv rett så ender jeg vel opp å forhåndsbestille begge :p

Det er en utfordrende tid å være student i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som spiller fifa eller fm her?:p

FM11 er det eneste spillet jeg spiller!

Men jeg har en PS3 under TVen som aldri blir spilt på. Synes Fallout 3 og Heavy Rain var fete spill. Ellers har jeg Borderlands, Mirror's Edge, Colin McRae Dirt, God of War 3 og Little Big Planet og synes de var skuffende alle sammen.

Kom det ikke et spill som heter L.A. Noir eller noe for litt siden? Noen som har testet det? Mener å huske at det var i samme sjanger som Heavy Rain. Skulle gjerne kjøpt et nytt spill snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...