Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fatter ikke at du kan veie så lite, ser ut som du veier 100+

Stig Ingebrigtsen

Haha det er bare fordi jeg står alene på alle bildene. Jeg trente litt med Bjørn Vestrum Olsson en periode og når jeg stod ved siden av han så ble vi seende ut som et før/etter bilde. Jeg ble før bildet, slik man så ut før man hadde begynt å trene. Mens han var etter bildet hehe. Er nok lett å se stor ut med riktig lys og vinkel.

Haha det er bare fordi jeg står alene på alle bildene. Jeg trente litt med Bjørn Vestrum Olsson en periode og når jeg stod ved siden av han så ble vi seende ut som et før/etter bilde. Jeg ble før bildet, slik man så ut før man hadde begynt å trene. Mens han var etter bildet hehe. Er nok lett å se stor ut med riktig lys og vinkel.

Sant det men, har alltid trodd det så ble litt sjokkert. Jeg veier jo 88 og er 176 :p

og ser ganske mye mindre ut på bilder

Gjest Brukernavn

Støtter helsårskropp-filosofien, tar sikte på å holde meg under 8% året rundt. Litt utfordrende i juletider, har en apetitt for kransekake, ingenting en ekstra gåtur ikke løser.

1.89m 85kg

post-2338-14440913277126_thumb.jpg

Annonse

Støtter helsårskropp-filosofien, tar sikte på å holde meg under 8% året rundt. Litt utfordrende i juletider, har en apetitt for kransekake, ingenting en ekstra gåtur ikke løser.

1.89m 85kg

[ATTACH=full]80292[/ATTACH]

Enormt bra form, men hvordan gjør du det med kalorioverskudd/underskudd? Ligger du i et lite overskudd året rundt, eller bytter på over/underskudd?

Gjest Brukernavn
Enormt bra form, men hvordan gjør du det med kalorioverskudd/underskudd? Ligger du i et lite overskudd året rundt, eller bytter på over/underskudd?

Takk, ligger rundt vedlikehold/lite underskudd for det meste, så er to dager refeed hvor jeg har et lite overskudd, trener ekstra de dagene jeg har refeed slik at det ikke blir for store overskudd.

Annonse

Ser det er mange som lover å være en del av denne gjengen i løpet av den nærmeste fremtid, så det gjør like så godt jeg også. Helårskroppen min skal bare få kjørt seg litt i løpet av de neste 6 månedene :p

Veldig godt insj fra trådstarter - HåK er veien å gå!

Ikke ta dette ille opp på noen måte (SYKE LÅR), men er det ikke vondt for knærne at det er så mye muskel som dytter det? :huh: Jeg får sånn... ubehag i kneet når jeg går i de høyeste skoene mine pga muskelen dulter liksom borti. (PS: Mikro i forhold til din) Hahahahahah det hørtes sykt åndssvakt ut............ Unnskyld :p

hehe, nei det går veldig bra:) Eneste er at jeg får litt vondt i knærne etter tunge økter, og litt generelt vondt i festene over kneet innerst.

Det har kanskje mer med at jeg går veldig dypt, og ting blir dradd litt mer enn hva det burde:) hehe

Uten dette, ingenting:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...