Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Såååå, man burde vente litt med å kjøpe BF4 altså?

Selv om det kan være ganske frustrerende å spille det nå, vil jeg fortsatt anbefale å gjøre det og heller bare grinde seg igjennom; du risikerer og havne så langt etter hvis du venter til de får fikset alt at det blir 10x mer frustrerende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå får jeg lyst til å kjøpe bf4, men det koster jo tid og penger hmm..

Jeg har bare inngått en avtale med meg selv om at jeg ikke skal hoppe på hypen med en gang. Jeg hadde heldigvis rett, mtp alle feil BF4 har for øyeblikket, med ustabilitet, bugs, folk som faller gjennom bakken osv. Jeg venter med over nyttår med å kjøpe det, tenker jeg :)

Jeg er faktisk så gnien at jeg kun kjøpte Back to Karkand og ikke noe annet til BF3 :p Nok av servere å ha det moro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvordan K/D ratioen kan være så hinsides bra. Jeg skal si meg heldig om jeg kverker en kar i løpet av en runde... Helvetes håndkontroller...

Klaffer som regel :) men på Paracel storm ender det altid opp med kjempe pluss i KD

Men er gull og ha noen du kan prate med i samme squad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fun fact :D. Spilte mot en som var kretsmester i sjakk klubben sin for noen år siden i kveld! Kjørte på med trikset der jeg spilte bonde frem til D5, og så løper til F5 etterfulgt av dronning C6, forså sjakk matt dronning til C2. Jaggu gikk han på!

Spilte selvsagt en runde til hvor det ble veldig jevnt. Jeg mistet dronninga veldig tidlig men kom meg inn igjen. Gikk litt frem og tilbake før jeg begikk på en kjempebrøler, ble litt stressa.. Uansett sier det jo sitt at personen ikke er noe veldig god sjakkspiller når en helt ok spiller som meg kan komme tilbake uten dronning. Uansett morro at det kunne skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...