Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet forrige måned deltid-jobben min med å selge godteri, til tross for at det var herlig å spise sjokolade så føltes det etterhvert feil å bære flere tonn med sukker. Søkte derfor på gamestop og ble nå på mandag kalt inn på gruppeintervju som varte i 3 timer; med gruppepresentasjon sammen med de andre potensielle kandidatene. Det var til og med en kunnskapstest om spill og matte.

Ble oppringt nå; Av 30 kandidater var jeg den eneste som fikk 100% på kunnskapstesten, svarte godt og i tillegg var alle forelska i gaming-sleeven min. Nå skal foreldrene mine få høre det som hevdet "Blir vanskelig å få jobb med slike tatoveringer."

Nørd vil forbli nørder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en fin tur i skogen i dag på tross av at det var litt kaldt og vind. Gikk en sti jeg aldri har gått før, og det var virkelig helt nydelig der. Utrolig avslappende samtidig som det ble litt trening :)

Og så har jeg bestillt meg flybiletter til Oslo! Ikke det at det er så lenge siden jeg var der sist, men alle jeg kjenner bor der for tiden, og det gjør også han jeg er forelska i (ulykkelig forelska i vel å merke). Gleder meg til noen fine dager i hovedstaden med vin, veninner, familie, konsultasjon på Fornebuklinikken og kanskje litt shopping :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I dag sto jeg opp syv, og nå har jeg brød i ovnen i tillegg til å ha gjort jobben min, for meg som er frilanser og kan sove så lenge jeg vil er alt før ni superbonus. Og i går fikk jeg aller siste øvinga mi godkjent, så nå har jeg bare prosjektoppgave og eksamen igjen, så er jeg ferdig med faget. Ikke ferdig studert da, men et godt skritt i riktig retning.

Også er det fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...