Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

jogga/gikk den vanlige ruta (bratt grusvei opp til et vann), gikk forbi en når jeg var på vei opp. Når jeg var på vei ned passerte jeg han, han spurte hvor lang tid jeg hadde brukt, svarte 18min, og han ga meg tommel opp og sa "Kjempebra!" :D

+Questbars i posten, smakt for første gang. Namm! :hungry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt 2 bokser til med Questbars.. *vente i spenning fra iHerb* Nomnomnom

Jeg må ha mine i kjelleren. Det gikk for mange av dem er periode, men å bestemme seg for å bruke 10+ minutter på å komme seg ned 10 etasjer, grave frem bar-ene, komme seg opp igjen og spise - da har ofte den verste lysten gått over. Men fine å ha når man skal på kino :D

Entrepenøren i meg lurer på; om det ikke burde være mulig å kjøpe disse billigere i bulk, si, en pall med questbars, og så deale disse til andre privatpersoner i fitnessmiljøet, til lavpris?

hehe...tviler på at du klarer å slå prisen man får under 200-grensen, men gjerne for min del. Selger du til under 15,- per stykk er jeg game :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ha mine i kjelleren. Det gikk for mange av dem er periode, men å bestemme seg for å bruke 10+ minutter på å komme seg ned 10 etasjer, grave frem bar-ene, komme seg opp igjen og spise - da har ofte den verste lysten gått over. Men fine å ha når man skal på kino :D

hehe...tviler på at du klarer å slå prisen man får under 200-grensen, men gjerne for min del. Selger du til under 15,- per stykk er jeg game :D

They are not that good.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...