Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette er vel ikke dagens glade, men heller ikke dagens negative. Heller dagens merkelige. Jeg har jobbet natt i hele sommer, og nå måtte jeg plutselig snu døgnet og gå over til dag. Det føltes veldig rart å stå opp når jeg vanligvis legger meg. Hodet og kroppen er litt forvirra, og skjønner ikke hva som skjer.

Men når jeg blir vant til det er det definitivt dagens glade! Når jeg jobber dag drikker jeg mindre øl (som er min store kalorikilde...), jeg sover bedre siden jeg kan sove på natta og jeg føler at jeg faktisk har et liv. Vinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med god grunn!

Har veldig sansen for så godt som alt fra Marvel de siste årene, så jeg var spent. Men den skuffa så absolutt ikke ;) Så da er det bare å vente på oppfølgeren som er planlagt til 2017.

Alt unntatt The Amazing Spiderman og Captain America (Noones favorite Marvel character) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Dagens glade er at siden jeg ikke driver med olympiske løft har jeg full rett til å o_O:sneaky::snaphappy: når damer spør om jeg kan se på snatch-en deres :D

Jeg driver heller ikke med olympiske løft, da. ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...