Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått familien min til å forstå at man ikke må spise mange og små måltider for å opprettholde forbrenningen.:thumbsdown:

Edit: stryk den. overhørte nettopp en telefonsamtale hvor onkelen min kjeftet på mormoren min for at hun spiste middagen så seint på kvelden. Alle vet jo at det blir gjort direkte om til fett da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke spises uten gaffel! husker jeg var hos ei venninne på ungdomsskolen og skulle spise ostepop.. har ALDRI spist det uten gaffel siden.. changed my life...

Ah, så herlig å høre! Har hatt lange diskusjoner det siste året om hvor normalt det er å spise ostepop med gaffel. De fleste bare rister på hodet. For meg har det vært en selvfølgelighet siden jeg var barn :p

Vi er i en ekslusiv klubb :D

Dagens glade for min del: BBCathrine spiser ostepop med gaffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, så herlig å høre! Har hatt lange diskusjoner det siste året om hvor normalt det er å spise ostepop med gaffel. De fleste bare rister på hodet. For meg har det vært en selvfølgelighet siden jeg var barn :p

Vi er i en ekslusiv klubb :D

Dagens glade for min del: BBCathrine spiser ostepop med gaffel.

Har skjønt at det ikke er helt vanlig ja, men altså- å slippe den lukten på fingrene, slippe å ha orange smuler på tastene,slippe å snakke i telefonen og kjenne en eim av cheese doodles flere dager etter.. I rest my case! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ja, diett, skal hvertfall kutte ut sukker en periode. Det holder liksom ikke med 1 bit for meg, da blir det plutselig en hel sjokolade.. :rolleyes:

Veit åssen den er ja.. kjøpte 4 plater med 250 grams sjokolade forrige helg.. vel, de er long gone for å si det sånn.. Kan ikke ha sånt hjemme, det varer en dag kanskje to.. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...