Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nedtur først da det viste seg at sjokomaelka jeg kjøpte på butikken hadde gått ut på dato ( jeg som alltid sjekker dato, jada nesten i alle fall). Men så opptur da jeg fikk mail om at BB buksa mi er på vei :D

De har så utrolig mye bra treningstøy !! Sikler på en bukse derfra selv :0)) *misunnelig * :0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opptur at jeg er ferdig med 50% av de obligatoriske oppgavene. Nå har jeg BARE igjen en 6 siders økonomiinnlevering og en 4000-tegns artikkel til avisen.

I tillegg har jeg funnet ut hva jeg skal bli når jeg bli stor. Moro at jeg måtte sette opp min egen studieplan, og at veilederen sa "dette har ingen gjort før, men GUD så spennende!!!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg hatt to glader!

Den første var da jeg var på vei til time og tilfeldigvis så ut vinduet i andre etasje. Der kom det en ørn flyvende kjempelavt rett over skola! Nesten litt magisk, har ikke sett en ørn på så nært hold før. :D

Den andre var at jeg satte ny pers på pull-ups, kom meg opp på 4 i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt to glader!

Den første var da jeg var på vei til time og tilfeldigvis så ut vinduet i andre etasje. Der kom det en ørn flyvende kjempelavt rett over skola! Nesten litt magisk, har ikke sett en ørn på så nært hold før. :D

Den andre var at jeg satte ny pers på pull-ups, kom meg opp på 4 i dag! :D

Gratulerer så masse med ny pers :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hip-thrust med stang for tredje gang og husket at jeg skulle øke litt i dag. Trodde jeg tok 30 kg som sist, og syns den var litt tung, så ble lei meg for at det ikke ble økning :( Men så kikka jeg på vektskivene, og hadde faktisk brukt 40 kg på hip-thrust :D Dagens glade :) Kommer til å svi i rumpa i morgen, og det gleder jeg meg til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...