Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dagens glade for meg er at jeg har gått ned ca nesten 9 kg sammenlagt etter dagens veiing :p ...og at jeg har kjedelig fb-spill og dramaserie på tv2-sumo når jeg ligger hjemme i senga etter en helt forferdelig allergisk reaksjon. Jeg pleier sjeldent å reagere så sterkt. Men seriøst, det var ille. Rakk akkurat å komme meg inn på skolen før det ble totalkræsj. Tror jeg brukte 30 min på å prøve å komme meg frem til der hvor forelesningen var. Endte opp med 10 min inne auditoriumet før jeg gikk ut og la meg på en benk på nærmeste grupperom:p. Fant ut at jeg ville være lite effektiv på skolen i den tilstanden. Gikk hjem. La meg. Akkurat våkna:D. Litt bedre, men det er kun fordi jeg ligger i ro:eek:...så får se om jeg ikke får lirka kroppen i gang igjen - hadde hatt godt av iallefall en tur ute når jeg mest sannsynlig ikke beveger meg på trening i denne tilstanden:meh:

Og jeg som skulle på Kaliber i dag *kryss fingrene* for at jeg frisk som en fisk i morgen:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...