Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007
Hjemme på besøk hos gamlingene og fikk streng beskjed om å kaste en haug med klær. Viste seg at mange av klærne jeg har brukt som topper siste årene kan brukes som tunika til sommeren :D(Skal sies at jeg fikk rydda i skapet likevel :thumbsup:)

Så kjekt :D Jeg skal rydde i morgen :p Litt blandede følelser :p Vet at jeg må kaste myyye :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Det er faktisk vemodig å kaste gamle klær, så jeg ønsker deg lykke til :unsure: Husk å tenke "kommer jeg virkelig til å bruke dette igjen?" gjerne to-tre ganger ;):p

Er mye gode minner i gamle klær :p Hehe. Blir nok nødt til å ta et par omganger med meg selv på hvert plagg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye gode minner i gamle klær :p Hehe. Blir nok nødt til å ta et par omganger med meg selv på hvert plagg ;)

Du får unne deg noen nye plagg hvis du er flink og kvitter deg med et par poser ;) Jeg unner meg en skikkelig bukse fra Levis hvis jeg har vært flink :D (Skal sies at jeg må være flink i en lengre periode for å bruke den summen på ett plagg :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Brukernavn007
Du får unne deg noen nye plagg hvis du er flink og kvitter deg med et par poser ;) Jeg unner meg en skikkelig bukse fra Levis hvis jeg har vært flink :D (Skal sies at jeg må være flink i en lengre periode for å bruke den summen på ett plagg :p)

Ikke dumt! :D God idé! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...