Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke hjemme i helga så må vente til mandag, men heldigvis liker både jeg og samboeren min å spille :)

Kona liker også å spille, men blir helt besatt av Ratchet & Clank, men ingen av oss synes det er særlig sosialt å være en som spiller. Må få gjort meg ferdig med Battlefield 3 også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dressbuksen i forrige uke: Hadde mange cm på å i det hele tatt få den igjen uansett hvor mye jeg dro inn magen.

Dressbuksen i dag: Fikk den igjen uten å svette eller få blemmer på fingrene. Fikk riktignok en lækker muffintopp, men jeg får den ihverttfall igjen. Da hadde jeg kanskje rett i det jeg kjenner at magen er bittelitt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig en drittdag uten like, med forkjølelse, sure folk i tlf på jobb og beinhinnebetennelse i begge beina. Bestemte meg for å dra på trening til tross for at jeg hadde mest lyst til å forsvinne i et sort hull i bakken, og nå er jeg så stolt av meg selv at jeg ble glad igjen :D Formen er like crappy nå som tidligere idag, men nå kan jeg ihvertfall synke ned i sofaen med verdens beste samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...