Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært skikkelig husmor i dag! Vaska gølv (det lukta grønsåp overalt, for å si det sånn) og bakt brød. Nybakt brød med brunost == :love:

Jeg har også sagt opp hybelen, og etter siste eksamen (15 des) flytter jeg ut, og så inn til svimlende 58 kvm! :D Stoooort kjøkken/stue med MASSE skapplass, benkplass og oppvaskmaskin :D

I tillegg var det mye mer penger enn det jeg trodde, på brukskontoen. Så da får jeg spart litt mer! Hipp hipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sjekket opp av kjekk neger bak kassa på 7/11. :love:

Det er jammen meg dagens glade når du har på deg svær HHansen jakke, støvler og er klissblaut i håret (50%vann-50%svette) sminke som har rent litt utover alt, og man ser generelt helt jævelig ut etter sin første crossfit økt noen gang.

woopwoop! :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens morsomme: Er en gammel kar som ALLTID befinner seg i garderoben når jeg er ferdig å trene på torsdager. Det i seg selv er ikke så veldig artig, men han brukter så laaaaaatterlig lang tid på å kle på seg. Når jeg kommer inn i garderoben etter treningen i dag hadde han klart å få på seg sokkene og drev å kneppet skjorta si (kjører stil ja:D). Jeg kler av meg, drikker shake, tusler i dusjen, dusjer lenge, tørker meg, tusler tilbake til plassen min - 10 minutter tok det tipper jeg. Han hadde akkurat klart å få på seg buksa da jeg returnerte. Haha, snakk om å ta livet med ro. Jeg liker det! Sånn skal jeg også bli når jeg blir gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...