Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

:) Ja. Jeg trives veldig. Går 3. året! Er ferdig norsk-, matte- og kroppsøvingslærer. I år står mat og helse for tur! :D Gleder meg masse til å komme ut i det virkelige arbeidslivet ja!

Godt at du trives :) Jeg har også kroppsøving i år, og har tenkt å velge mat og helse senere, så da får vi de samme fagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er helg! Og det er ei rolig helg! Og jeg fullførte i dag 12 ukers coachingprogram med trening og kosthold :D

nå blir det å "skeie ut" med hjemmelaga pizza som frimåltid antar jeg. eller kanskje i morga.

Myrevolutiron coaching?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp. fornøyd med en HÅK å ta utgangspunkt i å bygge større, kunne vært litt mer definert men det ble 2 harde fredager på rad med gratis jobbfyll og god mat. Så jeg ofret litt for å bli kjent med flere av mine mange kollegaer.

Vanskelig når man skal være sosial, og det stort sett krever alkohol++ Men gøy å høre om andre som også er fornøyde med Myrev:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indeed. lever etter biorytme som livsstil nå, elsker å lage variert god mat, så dette skal bli fint fremover. går nok for 90/10 med kos nå. kos med måte, :barefoot:

+1 på det der, men jeg skal være på diett en stund til, da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 på det der, men jeg skal være på diett en stund til, da:D

Ja jeg kjører jo kind of diett hele tida sjøl :)

Veier alt av vane, men det blir vel egentlig bare til at mi utskeeing blir ett frimåltid i uka (evt +1 når tante og onkel i sandnes inviterer på middag) hvorav en fyll blir å regne som frimåltid. Nå drikker jeg relativt lite og liker ikke å bli mer enn brisen så det er ikke noe problem. (er bare når jobben betaler alkoholen det gjerne blir mye, og det ser ut som kollegaene mine liker dette, jeg blir så inni himla pratsom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg kjører jo kind of diett hele tida sjøl :)

Veier alt av vane, men det blir vel egentlig bare til at mi utskeeing blir ett frimåltid i uka (evt +1 når tante og onkel i sandnes inviterer på middag) hvorav en fyll blir å regne som frimåltid. Nå drikker jeg relativt lite og liker ikke å bli mer enn brisen så det er ikke noe problem. (er bare når jobben betaler alkoholen det gjerne blir mye, og det ser ut som kollegaene mine liker dette, jeg blir så inni himla pratsom)

Kjenner meg såå godt igjen:rolleyes: Familien er en haug med gourmeter, så stort sett blir oppkarbing byttet ut med frimåltid i helgene. Drikker ikke all verdens lenger selv, men må jo bare innimellom når stort sett alt sosial inneholder noe alkohol. Men, etter at jeg kjøpte bil så har jeg kjørt mye til og fra vorspiel for å slippe å drikke;) Skjønner at kollegaene synes det er gøy at du drikker mye, god underholdning sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg såå godt igjen:rolleyes: Familien er en haug med gourmeter, så stort sett blir oppkarbing byttet ut med frimåltid i helgene. Drikker ikke all verdens lenger selv, men må jo bare innimellom når stort sett alt sosial inneholder noe alkohol. Men, etter at jeg kjøpte bil så har jeg kjørt mye til og fra vorspiel for å slippe å drikke;) Skjønner at kollegaene synes det er gøy at du drikker mye, god underholdning sikkert!

haha, rimelig lik meg du da ja :)

kjøpte sjøl bil nå i mars, og har benytta den fint de siste månedene til å sjåffe litt og bli med edru på bya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, rimelig lik meg du da ja :)

kjøpte sjøl bil nå i mars, og har benytta den fint de siste månedene til å sjåffe litt og bli med edru på bya :)

Kan høres sånn ut, er håpløst godt oppdratt på matfronten. Fikk ikke lappen før i april jeg, så har cruiset rundt siden mai da jeg kjøpte bilen:) Hvordan gjør du det med trening når du er ferdig på programmet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, kjøpte min første bil nå litt før jeg fylte 29 :p

jeg har først og fremst tenkt å ta en deload uke, med fokus på teknikk. Jeg merka på slutten at det har blitt mangel på eksplosivitet etterhvert. Så jeg skal ta å kjøre 50-60% på øvelser og ha full fokus på teknikken og finne "nye vekter" å benytte videre, litt lavere, og bruke uka til å tenke ut planen videre. Mulig det blir en variant av det jeg har kjørt og x-size eller noe. Har ikke råd til 12 nye uker for tida, var allerede nesten blakk helga etter lønn nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, kjøpte min første bil nå litt før jeg fylte 29 :p

jeg har først og fremst tenkt å ta en deload uke, med fokus på teknikk. Jeg merka på slutten at det har blitt mangel på eksplosivitet etterhvert. Så jeg skal ta å kjøre 50-60% på øvelser og ha full fokus på teknikken og finne "nye vekter" å benytte videre, litt lavere, og bruke uka til å tenke ut planen videre. Mulig det blir en variant av det jeg har kjørt og x-size eller noe. Har ikke råd til 12 nye uker for tida, var allerede nesten blakk helga etter lønn nå..

Hehe, fortsatt litt tidligere ute enn meg:D

Det høres ut som du tenker fornuftig med treningen! Innimellom når jeg tenker på veien etter coachingen så kikker jeg litt på treningslogger til de som har hatt Børge eller Isabella som PT tidligere. God motivasjon også, samtidig som det popper opp litt tips til programmer. Å være blakk misunner jeg deg ikke, fordelen med å bli gammal røy som meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...