Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

Sovetablettene jeg bestilte på ebay er sendt, jeg skal kjøpe meg et vaffeljern i dag, og pappa sa at dryppkanne/aeropress "ikke var så veldig dyrt", så kaffe-fremtiden ser lys ut.

Dessuten bruker jeg morgenen min til å titte på porselensservise på internett.

Skrevet
Sovetablettene jeg bestilte på ebay er sendt, jeg skal kjøpe meg et vaffeljern i dag, og pappa sa at dryppkanne/aeropress "ikke var så veldig dyrt", så kaffe-fremtiden ser lys ut.

Dessuten bruker jeg morgenen min til å titte på porselensservise på internett.

Det var det det hette ja, dryppkanne (y) Tusen takk. Googla det og fikk opp Chemex som er da det jeg har ønksa meg uten å vite hva det het.

Ellers hører du ut som en litt eldre dame med både sovetabletter, dryppkanne og porselensservice :p

Gjest QueenWinther
Skrevet
Det var det det hette ja, dryppkanne (y) Tusen takk. Googla det og fikk opp Chemex som er da det jeg har ønksa meg uten å vite hva det het.

Ellers hører du ut som en litt eldre dame med både sovetabletter, dryppkanne og porselensservice :p

har blitt voksen<3 heh

Annonse

Skrevet

Handlet masse mat :love: Det ble en hel haug cola zero bokser, mørk sjokolade med marsipan (favoritt) som jeg skal kose meg med i helgen, masse bra kjøtt og fisk, peanøttsmør, masse riskaker og MASSE grønnsaker. Gleder meg til mat nå jeg. Middag om 2,5 time!

I tillegg så fant jeg meg noen skikkelig fine truser på salg på H&M som jeg kjøpte, i tillegg til et slags belte å ha mobil + nøkkel i på gymmet eller om jeg jogger, og jeg fikk meg også nye solbriller. Sistenevnte trengte jeg veldig ettersom jeg ikke tør dra med meg Celine-solbrillene mine på tur ut i skogen :roflmao:

Annonse

Skrevet
Har svetta hele dagen med en kake jeg skulle lage til morfaren min sin 80 årsfeiring i morgen. Fondanten sprakk, så måtte improvisere. Her er kake nr 4:

[ATTACH=full]161254[/ATTACH]

Det som er grønt på midten er det fantastiske mattestykket jeg har fått laget :D Hehe. Fyllt med blåbærkrem og vaniljekrem :) Håper den smaker bra!

Ser veldig bra ut, imponert over skriveferdighetene dine med glasur, ser bedre ut enn hvordan jeg ville skrevet det for hånd :)

Skrevet
Ser veldig bra ut, imponert over skriveferdighetene dine med glasur, ser bedre ut enn hvordan jeg ville skrevet det for hånd :)

Åh, jo takk, jeg syns den skriften ble heeelt ræva, men er første gang jeg skriver for hånd :)

Skrevet
Treningsleir på Mallorca! 7 dager inn i ferien kan det meldes om 5 dager på sykkelen, totalt 16,5 time, 10400 kcal (rundt regnet), 6 øl etter tur og 42 mil :) Fridag idag og bytur til Palma

The real funny part is at buksa utvides i midjen og strammes til over ræv og lår :D

Høres bra ut ! Har du vært på M før ? Hvor har du syklet ?

Jeg drar dit neste lørdag for en ukes sykling og gleder meg stort - har vært der nede noen ganger før også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...