Lonepone Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 VVL!! Vin, venninner, latter!! msAnderssen og Bris 2 Siter
Pingrid Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Joggetur med bikkja i øspøsregnvær i mørket når resten av gjengen ligger hjemme og spyr. At det var oversvømt og jeg vasset i vann til over anklene et lite stykke var bare gøy i kveld. Var fantastisk å bare komme seg ut retten og sletten Siter
SlayerDad Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 lang lat søndagformiddag med masse kaffe, radio og kona i sofaen her i huset vårt i sverige Siter
Lonepone Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Jeg tok på meg en skjorte som jeg ikke har prøvd siden i sommer. Sist jeg hadde den på meg, var den nesten litt trang på magen. Men i dag var den nesten stor i livet, men for trang over ryggen For en herlig overraskelse Synan og Titanium 2 Siter
Gjest Hanne_ Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Folk på 60+ som tar chins på gymmet Lonepone og Synan 2 Siter
Velvet Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 Gikk ut av min egen komfortsone og kjøpte meg en nonstop-is i stad. På en helt, ordinær onsdags formiddag. Nonstop-is er godt. Frossne nonstop <3 Afterall, StiligeCecilie og Marly 3 Siter
StiligeCecilie Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 Når det har kommet pakke i posten... :3 Siter
Idina Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 *Aha-opplevelser *Uventet smil eller gest fra en fremmed (som tog-pendler lærer man seg å sette pris på dem uten spisse albuer) *Å kunne være den som lytter til en fremmed på toget, fordi personen bare trenger noen å prate med noen minutter *Mestringsfølelse *Medlemmer som har dratt seg opp av sofaen for å komme på timen min, og som er SÅ glad og slitne etterpå *God mat og god vin *Løfte tungt *Lukten av en potte basilikum og koriander *Få fatt i den siste cottage-boksen i butikkhyllen *Når sønnen skremmer de store gutta med at mamma'n hans kan banke alle *Når to-åringen får latterkrampe *Månen og stjerneklar himmel *Når mannen griper tak i meg og begynner å danse helt ut av det blå *Å faktisk få en oppskrift med sukrin, mandelmel og halve iherb på ingredienslisten til å funke.... *Bussjåfører som svarer OG smiler når man sier "hei" *Hoppe i vannpytter Siter
Velvet Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 *Å faktisk få en oppskrift med sukrin, mandelmel og halve iherb på ingredienslisten til å funke.... How? Chiringla 1 Siter
Idina Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 How? Hahaha, ikke sant... Dumme meg glemte å skrive ned, tror jeg var for overrasket Siter
Afterall Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 Den fantastiske friheten en føler ved å slenge sekken på ryggen, og ha månedsvis med helt jobbfri, og massevis av eventyr og opplevelser foran en rundt om i verden^^ Lonepone og Marly 2 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 Har vist flere på lager jeg! Når noen sier/viser (ikke tenkt så koffert nå folkens) at de er glad i meg :happy: Siter
Synan Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 Folk på 60+ som tar chins på gymmet Der jeg trener er det en (på 60+- litt) som tar ENarms chins Dævver litt hver gang, og får mer og mer lyst til å bli bare halvparten så tøff når jeg blir gammal Bris og Lonepone 2 Siter
Bris Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 The Intouchables The Intouchables (2011) - IMDb Så denne på kino i går. Fantastisk fin film som gjorde meg glad og som fikk meg til å smile til jeg fikk vondt i kinnene. Afterall og Linni91 2 Siter
Olga Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 Ah, for en herlig tråd! Ting som gjør meg glad: lukten av regn sitte i vinduskarmen og høre på byen følelsen man får av å være på festival hyggelige meldinger brev musikk tunge, vellykkede treningsøkter Davand 1 Siter
Davand Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 hehe, små gleder er viktige gleder.. Trene, se fremskritt Lyd og musikk - begynner å bli hi-fi frelst og hører mye på musikk. Lage god mat Være på café og drikke kaffe Siter
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Trening Gladmusikk Mestringsfølelse Nevøene mine Siter
Martin Augustus Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Å oppnå målene jeg har satt meg og jobbet så hardt for å nå. Siter
elise89 Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Å se hunden bli superglad av å løpe i snøen KamillaK 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.