Gå til innhold

Chiringla

Medlemmer
  • Innholdsteller

    73
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jo, det har jeg gjort, men er bare nysgjerrig og syntes det er spennende hvordan kroppen fungerer. Høres liksom litt absurd ut for meg at du kan gi kroppen 250*daglig dose én gang og at den klarer å ta opp nok til å få kroppen å rett kjør igjen.
  2. Hei, noen som har erfaring med bruk av d-vitamin ampull? Har underskudd på d-vitamin og den franske legen min ba meg ta en d-vitamin ampull på 100 000 U.I. en gang også skulle nivået kommet opp til normalen igjen. Normal daglig behov er på 400 U.I. I Norge har jeg før tatt 800 U.I et halvt år for å komme opp på normalt nivå igjen. Er det sånn at kroppen klarer å utnytte all denne d-vitaminen som kommer gjennom ampullen like godt som når man tar tabletter daglig ila et halvt år? Takk for svar:)
  3. Hei, i påsken løp jeg en runde (på hytta) på 9 km på 45 minutter og har som mål å forbedre denne runden til sommerferien(slutten av juli). Har lyst på 40 minutter, men det er kanskje litt drøyt mål? Uansett, jeg har aldri trent kondisjon etter noe program og løper mest når jeg vil og som oftes mellom 7 og 10 km. Er det noen her som har peiling på hvordan jeg bør legge opp treninga? Trener for tida 6 ganger i uka noe jeg har gjort i en stund og kroppen liker. Minst to styrke og kondisjonsøkter hver uke. Håper på svar fra andre løpeglade :)
  4. Voten taler for seg selv fikk ikke med flere alternativer, så hvis din favoritt ikke er med så skriv den i kommentarfeltet:)
  5. Er student til vanlig og derfor vandt med en hverdag som ikke er særlig aktiv, men i sommer jobber jeg i en jobb hvor jeg står, bærer og går i mellom 6-8 timer på jobb. Merker dette veldig på kroppen og er veldig sliten når jeg kommer hjem. Lurer på hvor mye ekstra kalorier dere tror forbrukes i en slik jobb i forhold til i et vanlig studentliv?
  6. Chiringla

    Dagens Glade

    perset i hangups og dips i går og atg bøy i dag 50 kg, kropsvekt er neste mål! OG sommerferie om under åtte timer
  7. Chiringla

    Dagens Glade

    har fått tilbake løpegleden kom akkurat tidsnok til sommern
  8. Chiringla

    Dagens Glade

    har fått treningskort i Oslo gjennom studentskipsnaden i Trondheim, så nå får jeg"gratis" trening hele sommeren
  9. egg rundstykker kylling tomat paprika ost squash skinke ost appelsin
  10. jeg steker alltid mange kyllingfileer og skjærer det i små biter og fryser det, så har jeg alltid kylling til salat hvis jeg vil ha det på matpakka. legger det bare oppi fryst sammen med salaten så tiner det ila dagen
  11. jente 20, trener for å bli sterkere men mest fordi det gjør mag glad:) men legger jo ned en del timer så kan jo være greit å høre hva folk syntes. Har trent slik siden jul: annenhver økt over og underkropp. bli som oftest fire eller flere styrkeøkter i uka. Prøver å få til kondisjon, men litt dårlig motivasjon gjør at det ikke skjer så ofte. kg i (). Underkropp: Knebøy atg 1 oppvarmingsett + 5*5 (nærmer meg 50 kg) hip trust: 5*5 (70 kg) bulgarsk utfall: 3*6 manualer (14 kg *2) rygghev i maskin 5*6 m/20 kg vektskive Overkropp: skulderpress: 3*8 (10) knestående roing(manual): 3*5 (
  12. torsk med søtpotetmos er kjempegodt:)
  13. Det hørtes bra ut! Håper også å kunne spise havregryn og ris, men kanskje lurt å prøve uten først?
×
×
  • Opprett ny...