Gå til innhold

Livets enkle gleder – ting som gjør deg GLAD!


Keegil

Anbefalte innlegg

Alright, nå har vi tråder om irriterende ting, creepy ting, dumme ting og teite ting.

Det er jo vel og bra, men personlig foretrekker jeg å snakke om ting som gjør meg GLAD! Forhåpentligvis er jeg ikke den eneste, og jeg lager derfor denne tråden til alle dere andre optimister og positive tenkere. :)

I'll go first:

- Som mann er noe av det desidert beste jeg vet å ta klippemaskinen fatt og rake av meg alt håret på hodet! Det er en helt unik og befriende følelse å bli kvitt det fordømte buskaset der oppe – det skal heller ikke mange centimeterne til før jeg definerer det slik! (in before pubic hair jokes btw)

- Mat! Det finnes ikke noe bedre enn skikkelig god mat som du har laget helt selv.

- Grisetunge markløft! Det er veldig få ting som slår den helt rå og nærmest neandertalske mestringsfølelsen du får av noe så enkelt og brutalt som å dra en sinnsykt tung ting opp fra bakken.

- Mat!

Da er det din tur. Hva er dine enkle gleder i hverdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Som mann er noe av det desidert beste jeg vet å ta klippemaskinen fatt og rake av meg alt håret på hodet! Det er en helt unik og befriende følelse å bli kvitt det fordømte buskaset der oppe – det skal heller ikke mange centimeterne til før jeg definerer det slik! (in before pubic hair jokes btw)

Men du kler jo så godt litt mer lengde på toppen... Fnurt. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Seire (enten det er på håndballbanen, å overvinne søtsuget, å løfte tyngre enn sist trening, brettspill, etc). Konkurranseinstinkt, hvor?

- God mat (som det matvraket jeg er)

- Å legge seg i en god seng når man er skikkelig, skikkelig sliten (enkle gleder)

Og sist, men ikke minst:

- Å være i stand til å trene og være frisk (viktig å få ting i perspektiv innimellom, og da er dette det jeg setter aller, aller mest pris på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en del ting som gjør meg glad:

-Når det er sol og lite vind (en sjelden opplevelse i Stavanger)

-Følelsen av utmattelse etter en god treningsøkt

-Når noen sier noe positivt til/om meg

-Å sovne på fanget til samboeren om kvelden (noe som egentlig skjer hver kveld, men hvem sovner vel ikke etter å ha blitt pjusket i hodet en time?)

-Når jeg nettopp har fått lønn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Sol og fint vær. Det skal ikke mange solstrålene til før jeg glemmer all regn og vind.

-SMS fra kjæresten om at jeg må ha en fin dag og at han gleder seg til å se meg etter jobb *smelt*

-Når kattungen kryper opp i fanget og dytter snuten oppi ansiktet mitt for å få kos, og maler som ett maskineri.

-Legge seg i helt rent sengtøy

-MAT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden deltar jeg gjerne i, i motsetning til de andre :)

- Sol og fint vær

- Å mestre noe

- Nevøen min og familie generelt

- Venner, når de er morsomme :D

- Godt selskap med masse latter

- Musikk som løfter humøret

- God mat

- Å glede/overraske andre og selv bli gledet/overrasket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...