Gå til innhold

Livets enkle gleder – ting som gjør deg GLAD!


Keegil

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg blir så utrolig glad over små ting som har skjedd med kroppen min siden jeg begynte å trene! Nå nettopp satte jeg meg ned på huk, og i stedet for å kjenne meg skikkelig stiv og støl og ha følelsen av at det er tungt å reise seg på tur opp (særlig knærne har "stivnet" tidligere), skjøt jeg bare rett opp, null stivhet i knær og tenkte ikke over det en gang. Det er så innmari godt å kjenne at kroppen funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det øyeblikket når man finner videoforelesninger av en glitrende flink professor som bruker 2 min på å forklare det en murstein på 500s ikke klarte noen dager før eksamen. SCORE.:cat: Og karamellpudding naturligvis, karamellpudding er lykke på boks.

Kan du linke. 500s på 2 min, yes please uansett sjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten :love:

Familie

Gode venner

Ullsokker

Nytt sengetøy

Å løfte tyngre enn før

Å få til noe jeg ikke har fått til tidligere

God te og god kaffe

Musikk, både å høre på og å spille selv

Å reise

Pledd

Mat

Sjokolade og is

Kommentarer i loggboka!

En eksamen som går bra

Hentelapp på posten

For å nevne det jeg kom på i farta... Egentlig skal det veldig lite til for å lure fram smilet mitt :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...