Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruk tights gutter!! idiotisk med folk som sier det er "gay"! bruker tights på trening hver gang jeg.. er jo über digg å gå i.. så hvorfor skal ikke mannfolka kunne gå i det?! :)

Fortsetter under...

Skrevet

Trener stort sett i shorts og eier ingen tights, synes ikke det ser så comfy ut.

Jenter med tights er jo fint nok. På gutter ser det greit ut så lenge de ikke er chubby pluss.

Skrevet

Tights er iallefall bedre enn en typ fotballshorts! Men joggebukse er desidert finest :)

Men alt i alt-tren i det som du føler deg komfortabel i og drit nå i hva andre synes! Det vil uansett være himla mange forskjellige meninger og man kan ikke fokusere på å tilfredsstille andre enn seg selv ;)

Skrevet

Ikke noe stor fan av menn i treningstights eller joggebukser (på trening), vil heller se dem i shorts (ikke korte). For meg er det litt mer akseptabelt med tights når fyren er godt trent da. I tillegg har jeg forståelse for alle som bruker tights når dem sykler og løper:) Men jeg er enig i at man skal drite i hva andre syns og trene i det man vil, jeg bare deler mine preferanser:p

Annonse

• 2 uker senere...
Skrevet

Tights er digg å trene i! :) Jeg forbinder forsåvidt ikke tights med bolefolk, men med kondisjonstreningsfolk, men jeg bruker tights mest mulig! Ikke at jeg ser så awesome ut i det, men det driter jeg i! :D

Kjør på med tighst, det er digg!

Annonse

Skrevet
kenka%20grappling%20tights%20rainbow.jpg

skal du først kjøpe tights så må du kjøpe denne xD hehe

Hahaha swag! Om noen tar seg bryet med å finne ut hvor den kan skaffes og den ikke koster en årslønn så vanker det kjøp og bilde på forum ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...