Gå til innhold

Gingerpower

Medlemmer
  • Innholdsteller

    30
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. hvor stor er en dose?
  2. Gingerpower

    Kreatin?

    Har bestemt meg for å prøve ut kreatin, men har ganske lite kunnskap på område: vet at det er bra for trening, thats it... hadde satt pris på om noen kunne svart på disse spørsmålene: -Hvor mye og hvor mange doser? -Når? (i forhold til trening) -På dagene jeg ikke trener? Bare sleng med noen gode artikler på temaet hvis dere vet om noen
  3. Noen som har en god spilleliste som dere føler for å dele med omverdenen?? En med masse musikk som tar treningen til et nytt nivå. trenger ny spilleliste og gidder ikke å lage en selv...
  4. Noen som vet hva Marit Bjørgen løfter i baseløftene (benk,mark,knebøy) ? Er midt i en diskusjon med noen og det hadde vært til stor hjelp Hvis dere vet løftene til noen andre norske idrettsutøvere så bare sleng med de også
  5. Var i tvil om pre-wourkout var noe for meg... now there is no more doubt!
  6. løfter lite og kjenner det i mer i nedre rygg enn i beina. Edit: minimalt med muskelkontakt i beina
  7. Står litt bredere en skuldre og vinkler beina ca 45 grader utover en annen ting er, hvor dypt burde jeg gå? "Ass to grass" eller til låret er parallelt med gulvet? Folk sier så mye forskjellig
  8. Trenger hjelp. 2 meter høy og sliter med teknikken på knebøy, bare se her: Ka ska æ gjør?!
  9. jeg er 198 høy og har det samme problemet, føler jeg må velge enten å ha overkroppen langt fremme eller ha knær foran tær. Når jeg får overkroppen langt fremme blir det veldig tungt for nedre rygg/korsryggen og det blir mer en rygg øvelse enn en øvelse for lår. Hvis jeg derimot fjerner fokuset på knærne kjenner jeg det mye mer i lårene og korsryggen får "hvile seg litt". kjenner noen ganger at jeg har vondt i knærne etter trening også, vet ikke hva det kommer av... Men det jeg egentlig lurer på er om det er så viktig at knær er bak tær? Mange som skal ha det til at det er livsviktig, men p
  10. går mye i brødskiver her ja, hva kan jeg isåfall bytte ut brødskiven mot? spiser jo 6 brødskiver på skolen hver dag
  11. Hei jeg er en 16 år gammel gutt som tenker å begynne med proteinpulver, men lurer på om det virkelig er nødvendig og isåfall når jeg skal ta det. Jeg er 197 høy,veier 85 kg,trener styrke 3 ganger i uka (5x5) og spiser som en normal norsk ungdom, eller sannsynligvis litt mer enn en gjennomsnittlig normann. Prøver å få i meg mye protein gjennom kosten derfor spiser jeg ofte 3-5 egg per dag Så trenger jeg proteinpulver? Og isåfall når burde jeg ta det (morgenen/kvelden, før/etter trening osv.)? skal jeg ta det de dagene jeg ikke trener også?
×
×
  • Opprett ny...