Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Mitt norsk er ikke så bra, så jeg skriver på engelsk;)

Here is my personal rate for Pre Workout Supplements.

Trac Extreme-NO

image_26141_130_white.jpg

for those who like everything useless, :) but at the same time very safe.

1 of 10

N.O.-Xplode

images?q=tbn:ANd9GcT3bJhjPBcDK40TNGDIop42WzTf-Q_Lb5SKYgugx5sFFe3pjy_Q

this is for fans of all advertised, but almost as useless. A lot of maltodextrin and dyes

3 of 10

XC Caution

images?q=tbn:ANd9GcSeN4p-RMJkyjdg8tAvLyzhvvGjbTb3O-IpNjCiR4mPv1lIE_My

Mental cocentration is good, but thats it. Degraded version of Jack3d and 1 m.r

5 of 10

Jack3D и 1m.r.

images?q=tbn:ANd9GcRNpvfEa3D94MeULCbYYaZbwMtnt8nPENRPCAPxeeuQOnxf6FiTimages?q=tbn:ANd9GcQlyDLYFIFiGfYvUQiDEacC6Qf2TLGfI2yAM64lNYCpR1xAoODb

solid middling, Almost nothing superfluous in the ingredients , the effects persistent and noticeable.

7 of 10

APS Mesomorph

images?q=tbn:ANd9GcRa2QEKpNj6C2DdsTkde_eGghDfRShI_xPe9_wVsL8g_tAgFXCakw

- this is the elite. Taste good. Composition of ingredients contain everything ,and more. The main competitor to the leader of my ranking. Buy it, and you will not regret it.

8 of 10

Craze

images?q=tbn:ANd9GcRuawa8RqY0zBk_1X_Fqh6_Rqvmzsp04pbky1f3JWUDRIV8thUG

This is the leader. Taste is not so good but the most lasting effect. Can reccomend to everyone.

9 of 10

I tried MP Assault also, and it was really good, untill they took away suma root in new revisions ,because of the doping tests in US.

Håper det er nyttig informasjon for noen ;)

Can you answer me one thing? What does APS mesomorph so good for the body? And is not it illegal in Norway? Then it must be a little dangerous ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

olimp-redweiler.jpg

haha:D Første gang Med PWO, Kun hatt en periode med Kreatin og BCAA på 4-5 mnd i fjor vinter.. Nå skal det sies at jeg hølja nedpå en Boks med monster Rehab(160mg med koffein, og noe B6, B12 og niacin) etter at jeg tok 18g med redweilern. Drikker ikke store mengder kaffe til vanlig heller. Så ble litt sånn Koffein "fjern":p Kribler av beta alaninen.. bra fokus, bra energi. Neste gang blir det kun redweiler.. Inneholder også kreatin, diverse pepper, osv.. Alt i en boks??

Noe dyrt for store gutter, 18 g holder bare til 26 treninger (480/18=26.666) Og koster med frakt og oppkra 750 kr fra kost1. Men rask levering skal de ha for, vi snakker under 48 timer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker på hva jeg skal prøve, har sett på enten hyper fx fra bsn eller craze, hvilken av disse er det jeg burde prøve? kjører først 45 min +- styrke så smetter jeg ofte på en 4x4 på mølla

takker for svar på forhånd :)

edit: har aldri brukt pwo før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker på hva jeg skal prøve, har sett på enten hyper fx fra bsn eller craze, hvilken av disse er det jeg burde prøve? kjører først 45 min +- styrke så smetter jeg ofte på en 4x4 på mølla

takker for svar på forhånd :)

edit: har aldri brukt pwo før..

hyper fx er ikke noe å skryte a.. prøv deg på craze du =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejhej Allihopa! Jeg er helt ny her, og har ikke orket å browse hele tråden her, så jeg spør direkte: Jeg går pr dags dato på Creatine Complete Extreme fra GG som en pre-workout, og synes dette fungerer godt. Det jeg lurer på er; Kan jeg bruke denne som pre-wo, mens jeg i tillegg tar Kreatin Monohydrat som kosttilskudd på morgenen? Lurer på om det blir for mye kreatin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

usikker på hva jeg skal prøve, har sett på enten hyper fx fra bsn eller craze, hvilken av disse er det jeg burde prøve? kjører først 45 min +- styrke så smetter jeg ofte på en 4x4 på mølla

takker for svar på forhånd :)

edit: har aldri brukt pwo før..

Hadde vært forsiktig med å blande stims og tung intervalltrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olimp-redweiler.jpg

haha:D Første gang Med PWO, Kun hatt en periode med Kreatin og BCAA på 4-5 mnd i fjor vinter.. Nå skal det sies at jeg hølja nedpå en Boks med monster Rehab(160mg med koffein, og noe B6, B12 og niacin) etter at jeg tok 18g med redweilern. Drikker ikke store mengder kaffe til vanlig heller. Så ble litt sånn Koffein "fjern":p Kribler av beta alaninen.. bra fokus, bra energi. Neste gang blir det kun redweiler.. Inneholder også kreatin, diverse pepper, osv.. Alt i en boks??

Noe dyrt for store gutter, 18 g holder bare til 26 treninger (480/18=26.666) Og koster med frakt og oppkra 750 kr fra kost1. Men rask levering skal de ha for, vi snakker under 48 timer:)

Er jo nesten ikke noe moro i den der. Emballasjen ser jo grovt lovende ut, men innholdet er: BORING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi stimulanter øker hjerterytmen.

Ikke alle. Jeg får eksempelvis ingen økning i hvilepuls av Craze.

Har noen andre greier derimot...jesus.

Har noen stims som er prestasjonssenkende i kondisjonsidrett. Brenner mye krutt på høy puls uten mer fart og blir raskere sliten (selv om det ikke kjennes slik ut, da man er i 100...).

Jeg holder eksempelvis lenger på 15% stigning 15 km/t på mølle uten DMAA-tilskudd enn med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle. Jeg får eksempelvis ingen økning i hvilepuls av Craze.

Har noen andre greier derimot...jesus.

Har noen stims som er prestasjonssenkende i kondisjonsidrett. Brenner mye krutt på høy puls uten mer fart og blir raskere sliten (selv om det ikke kjennes slik ut, da man er i 100...).

Jeg holder eksempelvis lenger på 15% stigning 15 km/t på mølle uten DMAA-tilskudd enn med.

Når du sier det så synes også jeg at cardio gikk enklere med Craze enn andre tilskudd med bl.a DMAA i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejhej Allihopa! Jeg er helt ny her, og har ikke orket å browse hele tråden her, så jeg spør direkte: Jeg går pr dags dato på Creatine Complete Extreme fra GG som en pre-workout, og synes dette fungerer godt. Det jeg lurer på er; Kan jeg bruke denne som pre-wo, mens jeg i tillegg tar Kreatin Monohydrat som kosttilskudd på morgenen? Lurer på om det blir for mye kreatin...

Repterer meg selv, jeg.. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Can you answer me one thing? What does APS mesomorph so good for the body?

I quite dont understand what you mean by :"so good for the body"? This is one of the pre-workout complex, and one of the best I've tried.

And is not it illegal in Norway? Then it must be a little dangerous ...

I bought it outside of Norway. What do you think, if a product is not sold in Norway, it has to be dangerous? Anyway right now, this pwo is reformulated by manufacturer, and you can not buy an old version. So dont worry about "dangerous"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ikke ta et opphold, men om du bruker stimulantbaserte tilskudd utover 6 uker vil ikke tilskuddet gi samme effekten lengre. Kroppen blir vant til stimulantene og du reagerer ikke på samme måte. Om du tar et opphold på 3-4 uker vil det gi bra effekt igjen.

Du kan få "abstinenser" av koffein i form av slapphet, hodepine (den er kjip..), irritabilitet, vanskeligheter med å konsentrere deg osv.. På den måten er det avhengighetsskapende. Jeg drikker kaffe for å forhindre den kjipe hodepinen jeg får om jeg går 24t uten koffein.

Du kan ta et annet pre-wo, men det tilskuddet skal ikke inneholde stimulanter. Mange liker bl.a iForce fra Hemavol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...