Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

At det kan gi svakt utslag på billigtester men ikke på skikkelige =/= at det slår ut som amfetamin på test. Du tester ikke positivt på noe før du har testet positivt på en skikkelig test. Det er det samme som at du blir ikke tatt for promillekjøring om du drikker sterk saft eller munnskyll rett før test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Totalis er det beste jeg har prøvd, ingen andre har vært i nærheten engang.

Helt OK ingredienser med grei dosering som er bevist funker. Synd den er helt basic uten noe spennende godsaker, og den har beta alanin, noe som jeg absolutt hater. Skamdyrt per serving, og jeg vil helst ikke gi en eneste krone til en så arrogant unge som repeterer alt Alan Aragon sier.

Craze med proprietary hemmelig amfetamin blend > Totalis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK ingredienser med grei dosering som er bevist funker. Synd den er helt basic uten noe spennende godsaker, og den har beta alanin, noe som jeg absolutt hater. Skamdyrt per serving, og jeg vil helst ikke gi en eneste krone til en så arrogant unge som repeterer alt Alan Aragon sier.

Craze med proprietary hemmelig amfetamin blend > Totalis

Jeg krasjer sånn at craze, liker den ikke. smaker piss også.

Ian er elsk eller hat. jeg digger han :) men at jeg kjøper den har ikke noe med han å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen svenske sider som sender til norge? har prøvd å bestille fra bb.com 2 ganger, den ene gang craze, og den andre jack3d micro. begge innheolder visst 'lege middel'

noob-alert. Bestille fra EØS. Ideelt sett fra england. Predator nutrition anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Kan du ikke prøve å bestille igjen og se om den blir tatt for tredje gang bare for å være helt sikker?

har ikke prøvd fra england din baias, å gidder ikke gå å glede meg i 1 måned til for å så få et brev om at det blir retunert, vil være sikker på om at det kommer glatt igjennoom fra england....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...