Gå til innhold

Tone Damli's sprettrumpe!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva mener hun med kluter? Vaskekluter? :huh:

Og nei, det der er da ikke sprettrumpe :rolleyes:

ja :p glatte kluter som du bruker på gulvet..blir på en måte som abwheel men at du kan bruke det på begge armene og bein:p sikkert fint til noen øvelser MEN...squat where?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg er visst i mindretall her når jeg syns Bavac har valgt et fint forbilde for jentene. Ikke er hun anorektisk tynn og ikke en brunbeiset, bolet gorilla hvor det bare er silikonpuppene som forteller oss at det fortsatt er en kvinne vi ser på ;) Tone er bare en sunn norsk jente med dialekt, det kan jo ikke bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et litt hat/elsk-forhold til Tone, hun er teit fordi hun er så pen :p Meeen, tror hun har et ganske alright treningsopplegg. I VG i dag sto det "lær av Tone!", og det sto noe om catslide og gode gener.. Gud forby å skrive noe mer av det hun sikkert sa. I en video publisert i dag f.eks nevnte hun knebøy (dog med en tvist). Hadde gjerne bytta kropp med henne, så syns det blir for dumt å kritisere basert på at journalister velger å skrive om det som passer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE ei sprettrumpe! :D Herregud, datet en som kalte slike rumper for "European ass" Han HATA det :D Det kjipe med Tone i mine øyne er at hun er standard pretty, synger standard pent, og dessverre har hun en kropp sikkert 80% av jenter i landet ønsker seg - tenk så jævla fiiin hu hadde vært med litt mer muskler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er visst i mindretall her når jeg syns Bavac har valgt et fint forbilde for jentene. Ikke er hun anorektisk tynn og ikke en brunbeiset, bolet gorilla hvor det bare er silikonpuppene som forteller oss at det fortsatt er en kvinne vi ser på ;) Tone er bare en sunn norsk jente med dialekt, det kan jo ikke bli bedre!

Helt enig. Men sprettrumpe har hun ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Men sprettrumpe har hun ikke :D

Godt jeg ikke var helt alene. Og jeg er enig med Ostekaken i at det er utrolig mange flotte jenter her inne som kunne vært brukt og at litt mer muskler hadde vært ok. Men jeg syns nettopp det at hun er såpass ordinær gjør henne til et godt valg. Slik hun ser ut er oppnåelig for de fleste! Og så er naturlig bondetuppe-looken uendelig mye vakrere enn herioinvrak-skinny som man ser på catwalken eller de brunbeisede på Fitnessscenen hvor fettprosenten er så lav at mensen er borte for lenge siden og ansiktstrekkene så markerte at de ser 20 år eldre ut enn de faktisk er (og hva de har puttet i seg for å se slik ut kan vi bare spekulere i).

425920_349935851698279_301042773254254_1389325_1894951706_n.jpg

Jeg er forøvrig ingen fan av Tone, som sanger gir hun meg intet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere jenter her inne som hadde vært mye mer egnet enn hovedpersonen til å fronte denne kampanjen....just sayin....

hvorfor skal noen som ingen vet hvem er fronte noe som helst? tone selger, just sayin...

sant nok, dette var ikke en definisjon på sprett! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...