Gå til innhold

Tone Damli's sprettrumpe!


Anbefalte innlegg

Kjempeflott jente, abslutt! mn,måpte litt for meg sjøl når d sto sprettrumpe..til og med eg har meir sprett i bakenden enn d der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.kjendis.no/2012/05/04/kjendis/tone_damli/tone_damli_aaberge/trening/bavac/21427186/

Motefolkene vet nok ikke hva sprettrumpe er de stakkars... Bare les hva Costumes sjefsredaktør skrev, så skjønner man hvorfor mange av dagens jenter er livredd for muskler hvis det er dette som anses for å være superspretten rumpe.

Ikke noe vondt ment om Tone, men det blir bare helt feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Tone da,

[ATTACH=full]27691[/ATTACH]

Så hva tenker dere om dette? Ass to grass eller 2 kluter? :p:huh:

Fordi hun har ditcha Plyo som PT og funnet seg ei som liker kroppsvektøvelser... :meh:

Men creds for det hun sier i intervjuet om at det ikke nytter å spise for lite mat, og at man må spise nok mat! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hun har ditcha Plyo som PT og funnet seg ei som liker kroppsvektøvelser... :meh:

Men creds for det hun sier i intervjuet om at det ikke nytter å spise for lite mat, og at man må spise nok mat! :thumbsup:

Plyo som PT :D da må jo du være dømt til å gjøre det bra. Stor forskjell på begge PT-ene her.

Off topic :p noen som kan liste opp kjendiser som blir trent av PT-er:D er ganske nysgjerrig på å vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er visst i mindretall her når jeg syns Bavac har valgt et fint forbilde for jentene. Ikke er hun anorektisk tynn og ikke en brunbeiset, bolet gorilla hvor det bare er silikonpuppene som forteller oss at det fortsatt er en kvinne vi ser på ;) Tone er bare en sunn norsk jente med dialekt, det kan jo ikke bli bedre!

Jeg kunne ikke vært mer enig i det. Greit, folk her liker muskler, men Tone er en normalvektig, tilsynelatende sunn jente, som også er veldig pen, så sånn sett har Bavac gjort et bra valg.

Selv om Fitnessbloggens medlemmer helst skulle hatt en Kristine Weber, eller en eller annen fitnessutøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært mer enig i det. Greit, folk her liker muskler, men Tone er en normalvektig, tilsynelatende sunn jente, som også er veldig pen, så sånn sett har Bavac gjort et bra valg.

Selv om Fitnessbloggens medlemmer helst skulle hatt en Kristine Weber, eller en eller annen fitnessutøver :)

Enig der, men nå er det vel rumpa vi snakker om her, er det ikke?

Trenger ikke være fitnessutøver for å ha sprettrumpe vel:huh:? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sprettrumpe var feil begrep å bruke for å beskrive bakenden til Tone, men jeg synes hun er flott og det er godt å se at Bavac har valgt ei sunn jente for å fronte deres nye kampanje, uavhengig av hvilken treningsform hun foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE ei sprettrumpe! :D Herregud, datet en som kalte slike rumper for "European ass" Han HATA det :D Det kjipe med Tone i mine øyne er at hun er standard pretty, synger standard pent, og dessverre har hun en kropp sikkert 80% av jenter i landet ønsker seg - tenk så jævla fiiin hu hadde vært med litt mer muskler :D

:huh::mellow::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh::mellow::!:

YOU READ IT!!!!!! JA , en sånn vakker jente du kan skvise 30 på dusinet av og jeg syns hu er FIN bare så det er sagt. Men ikke oppsiktsvekkende, mer slik at skjønnheten blir kjip etter å ha sett henne noen ganger, om du skjønner hva jeg mener? :) Rett og slett standard PEN, uten karakter-PEN (i MINE øyne..) MEN: Hver sin smak, så sikle på Tone du, det er allright by me ;) - Jeg googler heller Dita Von Teese, Megan Fox, Lyne Renee, Shakira, Angelina Jolie, Davana Medina... oooog lista blei brått jævlig lang her... JEg burde bytte beite egentlig!! :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...