Gå til innhold

Tone Damli's sprettrumpe!


Anbefalte innlegg

Griner du?? Shit.. husk at Tone er sammen med en machomann! Trukke du øker sjansene dine nå ass ;) :rofl:

Eh, macho? Håper han har noen andre cm (enn de 168 han rager over havet) som du refererer til nå, for små menn er ikke spesielt macho. Heldigvis er han en dyktig skuespiller og i filmens verden ser alle gutter store ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, macho? Håper han har noen andre cm (enn de 168 han rager over havet) som du refererer til nå, for små menn er ikke spesielt macho. Heldigvis er han en dyktig skuespiller og i filmens verden ser alle gutter store ut ;)

Hmm jeg var bittelitt ironisk der kjenner jeg.. men han gir kanskje litt inntrykk av å (ville) være macho?? Hopper i fallskjerm og spiller roller hele tida jo, pluss han har jo ovennevte trophy-girlfriend.. Så ja, det MÅ vel være noen andre cm ute og går!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysj, han texter jo alt og alle, OG han ser bare urkjip ut! gi meg heller Carew :D

Huff - Nå er vi ikke spesielt greie her :blush:

Vil avslutte med å si at jeg er glad vi har slike sunne og jordnære forbilder som Tone og Aksel her i Norge og ordinært utseende er jo det de fleste av oss har om vi ikke jukser litt (f.eks ved å ha en avatar av noen andre enn seg selv).

aksel+hyllet+rumpa+til+tone.jpg?o=3184684&w=638&h=480&ee=1250883218

VS

beckhams.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - Nå er vi ikke spesielt greie her :blush:

Vil avslutte med å si at jeg er glad vi har slike sunne og jordnære forbilder som Tone og Aksel her i Norge og ordinært utseende er jo det de fleste av oss har om vi ikke jukser litt (f.eks ved å ha en avatar av noen andre enn seg selv).

aksel+hyllet+rumpa+til+tone.jpg?o=3184684&w=638&h=480&ee=1250883218

VS

beckhams.jpg

Posh og becks er Ok - når de tier ;) Heheh ja nok sjiitprat, når alt kommer til alt er det jo kvaliteten på det indre som betyr noe! Og der må man jo bare holde kjeften sin og jobbe med seg selv :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Huff - Nå er vi ikke spesielt greie her :blush:

Vil avslutte med å si at jeg er glad vi har slike sunne og jordnære forbilder som Tone og Aksel her i Norge og ordinært utseende er jo det de fleste av oss har om vi ikke jukser litt (f.eks ved å ha en avatar av noen andre enn seg selv).

aksel+hyllet+rumpa+til+tone.jpg?o=3184684&w=638&h=480&ee=1250883218

Nei, disse er nok ikke noe sunne og jordnære forbilder! Bare se hvordan dem oppførte seg under Mokkamann-glippen.. Å oppfordre til vold er ikke noe jeg ser på som noe sunt eller jordnært å trakte etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...