Christine Pusen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hmmm knebøysko eller aerobicsko styrkeløfterbelte ( utgår dersom jeg ikke skal trene tung styrke ) håndleddwraps ( utgår dersom jeg ikke trener tung styrke ) Knebind ( kun dersom jeg kjører veldig tung knebøy, noe jeg ikke gjør for øueblikket ) magnesium håndkle vannflaske dusjsåpe sminke jobbeklær ( Kiwi ) Fres ( energitabletter ) Ekstra kontaktlinser Ekstra strikker Hengelås Lommebok Mobil Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thooomas Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 -Sko -Ipod Shuffle og øreplugger -BCAA -Imsdal Flaske -500gr og 250gr vektskiver -Loggbok m/penn -Dusjsåpe -Treningsklær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hmmm...er jeg fryktelig unormal som bare tar skoene og vannflaska mi i hendene når jeg går for å trene ? Har både sko og vannflasker i bilen. lks, christian33, kills og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Adidas PowerPerfect II Titan Toro 10mm belte Flytende kalk I tilfelle "vondter": Rehband kneesleeves Inzer wristwraps Cosmobot og Tombrunost 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
------------- Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Drikkeflaske Joggesko Løftehansker Håndleddsbånd Loggbok+penn Hengelås Ipod Papirlommetørklær Ibux Shorts (innimellom bare) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimjau Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hmmm...er jeg fryktelig unormal som bare tar skoene og vannflaska mi i hendene når jeg går for å trene ? Har både sko og vannflasker i bilen. Neida. Imponert over hva folk har med seg altså. Jeg tror ikke jeg noensinne kommer dit i seriøsitet. Har som regel på meg det jeg trenger av klær, og i jakkelommene ligger iphone, penger, treningskort, nøkler etc. I en liten tøypose har jeg sko, to hengelåser (jeg vet ikke helt hvorfor), headset, vannflaske og kanskje en banan - har jeg glemt kjøper jeg en på senteret etter trening. EagleArc 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Sko Vann Kalk BCAA Penn og papir Headset Nøkkelkort Drareimer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Oh my.. Skal på gymmen snart og oppdatere med bilde, men here goes: Do-wins Kalk Wristwraps CoC (4 stk) Lifting straps Neck harness + Loading pin Strikk (3 typer) Expand your hands (håndstrikk) Belte Vannflaske Proteinshake Lacrosseball Rumble Roller (I handa ^^) Fat Gripz O,o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Løftebelte Vektløftersko vanlige sko/løpesko Knevarmere Håndleddsstøtter Magnesiumblokk Håndkle og andre dusjeffekter toalettmappe Rene klær vannflaske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 -Risto vektløftersko -Sportstape -Wrist wraps -Tommy Kono bands -Vann That's that. Lurer litt på å kjøpe egne drareimer snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinajada Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Oppi min sorte north face bag finnes det - Ascis gel nimbus - gasp belte str s - rosa ipod - nike handleddsvarmere, en sort og en grå - en "bolerlenke" i feminin variant fra Jane Dophin - knevarmere, en i str s og en i str m.... - multipower drareimer, t stk løse og 1 par fremdeles i plastpakningen, vet ikke hvorfor de er der enda... - rosa hardbringer woman lifting gloves, et par nye og 1 par gamle, sån i tilfelle den ene forsvant... - Yt mellommåltidsdrikk, rundt 2 uker gammel, åpnet, stadig like drikkbar! :ninja: - mobil - lommebok - lipgloss - hengelås - extra tyggis - løse fisherman friends i bunnen sammen med litt sand og sånt, og hundre små hårnåler. - hårkliper -solariumsbriller - paracet, voltaren, ob... - - mc gyver tape....neida Hahahaha, dette høres ut som min! Spesielt det med fisherman friend og hårnåler ooo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heom Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 - 50+ avrevede ark fra loggboka - ett par rosa shades - wristbands - ei ødelagt klokke - en boks q-tips - ei bok som skulle vært levert på biblioteket for minst en måned siden - 7 vannflasker - løftebelte - kalkulator - en venstrefots converse - en venstrefots gummiskosåle - minst ti tomme tyggispapir - ett knekt koss Hvorfor ble jeg ikke skapt perfeksjonist? Cosmobot og Tina360 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Converse sko Magebelte Chinsbelte Elastiske band Flytende magnesium Wristbands Håndsleddsvekter (0,5 kg) Drareimer En shake BCAA En shake proteinpulver Hengelås +masse drit siden jeg aldri rydder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelise Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Klær Vannflaske Shaker Pulver Riskaker Penger Hengelås Hårstrikk/hårnåler Sko Masse sokker og truser Tyggis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sly Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Joggesko Vannflaske Treningshansker Hengelås Nøkkelkort Proteinshake Drareimer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friskus Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Haha, veldig lite ser jeg! - Rosa Ipod - Iphone (logger der) - Sko - Vann - Medlemskort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hm.. litt annerledes enn resten ser jeg. SkoEkstra hijab (klærne går jeg i både dit og hjem, bor tvers over gata)øregreier til iPhonenVannflaske®HengelåsBleierVåtservietterSutter/smokker TyggisSnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Mobilen Kortmappa Bilnøkler Frukt Et glass med proteinpulver Shake med BCAA + koffein Flytende magnesium Elastiske bånd Gasp belte Joggesko Loggboka + masse penner Øreplugger Pulsklokke med pulsbelte Tom pakke med freie påskeegg Kortstokk Og litt mer ymse Cosmobot 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje K Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Løpesko Lave sko Hansker Leggvarmere (som jeg ikke vet hvorfor er der) 2 headset 2 drikkeflasker 3 loggbøker (vet ikke hvorfor det ligger gamle der:P) Treningsprogrammer Nøkkelkort Støttebandasje Fleecegenser Riskaker Proteinshake Tape Pulsbelte og klokke Bagen bør slankes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarjeii Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Masse treningstøy, kreatin, prottiss, lås, sko, treningsplan, penn og selfølgelig en vannflaske. Hell yeah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.