Jump to content

MJF

Members
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

  1. Esekielbrød er ei god erstatning hvis du får problemer med magen av vanlig brød.
  2. Kontekst er ganske viktig her. Faktisk så er stoffet som brukes til rottegift også hjertemedisin i lavere doser.
  3. Etter en lang og slitsom dag fins det ikke noe bedre enn å legge seg nedpå med litt Enya! 2gdp0c1l3uKH8zU0vnPvYf
  4. Biorytmedietten her Varierer litt hvor god tid jeg har, men blir som oftest: 4 egg med en klatt smør, 1-2 frukt(er), 0,5-1l hmelk eller halv boks mager kesam m 10g myoprotein, 1 ss cocosa, 100g bær, 1 frukt, hmelk.
  5. Mobilen Kortmappa Bilnøkler Frukt Et glass med proteinpulver Shake med BCAA + koffein Flytende magnesium Elastiske bånd Gasp belte Joggesko Loggboka + masse penner Øreplugger Pulsklokke med pulsbelte Tom pakke med freie påskeegg Kortstokk Og litt mer ymse
  6. http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-for-nybegynnere/ gir deg en fin innføring i styrketreningsverdenen. Det programmet har alt en nybegynner trenger. Lykke til!
  7. Tar du kofferintabeletter? Det er påvist å øke prestasjonsevnen og gi mentalt overskudd. Ellers er jo tillskudd som jack3d og Craze, men de er vel på tur å bli ulovlig i hele EU.
  8. Barnetvgodt er et must hver lørdag! Ellers i uken prøver jeg å begrense meg, men fristelsen blir for stor enkelte ganger
  9. Har bare prøvd frontbøy 2 ganger, tok 95kg x 4 sist med kryssgrep.
  10. Ifølge frekvensprosjektet til NSF kan det i perioder være effektivt å øke frekvensen til å f.eks ha 2 økter daglig. Men mengden i øktene må selvfølgelig minkes. http://styrkeloft.no/nyheter/frekvensprosjektet/1437-resultater-fra-frekvensprosjektet
  11. Jeg har hatt oppfølging av Børge ei stund nå selv, anbefales!
  12. Jeg anbefaler deg å starte med dette: http://fitnessbloggen.no/5x5-med-autoregulering/
  13. Forsvarets treningsskjorter blir hyppig brukt, siden jeg har 12-15 stk av dem. Ellers går det en del i vanlige billige singleter eller pikeskjorter som jeg synes er litt stilig. Til underdel bruker jeg vanlig joggebukse eller shorts, helst ikke noe baggy.
  14. Det sies at omega 3 er gunstig for fettmobiliseringa, men du bør helst få det fra maritime kilder (laks, sel, krill ect.) Les denne artikkelen her: http://fitnessbloggen.no/udos-choice/
  15. Selve tilsettingen av saltvann er jo ikke ille hvis den gjør kyllingen saftigere. Det er ikke noe farlig med salt, særlig ikke for folk her inne som er mye i aktivitet. Men at rema markedsfører dette som mere mat for pengene får det til å virke som noe lureri. Noen som vet hvor mye proteiner/pris det har sammenlignet med vanlig kylling?
×
×
  • Create New...