Cosmobot Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Selvforklarende? Etter trening idag dumpet jeg alt innhold på garderobegulvet for å få oversikt, for det hadde jeg ærlig talt ikke. Fra toppen: Justérbare turnringer, ser frem til å bytte treningslokale så jeg kan feste de i en bjelke og ape iveiKnebind en kompis kjøpte til meg av en eller annen grunn (no homo), aldri bruktKnipegreie jeg kjøpte i Tyskland, aldri bruktGASP-belte til de tyngste knebøysetteneKnevarmere, helt awesomeStrikk, ganske sterke, til div uttøyning, prehab og oppvarmingDo-Win (knis) vektløftersko med oppbygget hæl (parkett med skolisser)Loggbok, penn ikke avbildetHåndleddstøtterStrikk med mindre styrke (lett å dra ut) til shoulder-dislocationsFlytende kalkMålebånd inkludert med turnringene, aldri brukt Har et vektløfterbelte liggende hjemme, men det fikk jeg for ti kilo siden, så det er litt sårt å få på. Drikkeflaska holdt jeg i handa. Deres tur! GrommiZ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 schiek belte schiek håndleddstøtter ipod håndkle magnesium vannflaske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 -Proteinshake til etter trening -Gymsko -Håndkle til under trening -Vannflaske -Headset -Ekstra sokker -Ekstra truser -"Bolerhansker" -Gym-kortet -Banan/frukt til før treningen -Liten blokk + penn for å virke proffesjonell. Sindre Brian 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiira Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 - Treningssko - Vannflaske - Pulsbelte - Hengelås - Treningskort + motivasjonskort - Lite håndkle - Ipod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Morsom tråd! hmm Joggesko Knebøysko Vanligtreningsko med mindre demping Belte Vannflaske Magnesium Kneewraps wristwraps Captein of crush (2stk) Loggbok Drareimer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainanas Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Joggesko Vannflaske Ipod + headset Hengelås Treningslogg + penn Medlemskort Proteinbar til etter trening (av og til). +Mobil og lommebok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kreutzfeldt Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 to typer stikk av variabel resistanse sykkelsko(i tilfelle det skulle falle meg inn) vannflask hengelås(aldri brukt) mobil lommebok snus(til etter trening) Svein Erik 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vannflaske iPhone + kortmappe Hengelås Keeping it simple. siljehelene og EagleArc 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jogge/studiosko hansker (bruker ikke) wrist wraps (bruker ikke) lifting pads (bruker) Hengelås MP3 spiller pulsbelte O.B skift (undertøy, sokker, superundertøy) vannflaske tyggegummi magnesium - Shit så mye 1991 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1991 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Joggesko Vannflaske Hengelås iPhone Headset Banan Lommebok Medlemskort Dusjsåpe Håndduk Treningsklær Sports-BH Truse Sokker Klemmer Hårstrikk Det var mye.. Men det ser ikke sånn ut i baggen Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vektløftersko(Do-Win) Treningsboka, m penn. Flytende kritt. Som regel ankommer jeg gymmen i treningsklær, og dusjer hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satinsky Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vannflaske Sko Håndkle Pannebånd (Til cardio-timene) Ekstra sokker Ulvang-trøye (Vil ikke fryse på vei hjem) Som regel stapper jeg veska mi med penger o.l oppi bagen etter som jeg ofte trener etter jobb. Skal ikke gjennomgå innholdet der :rofl: Hengelås Beskyttelsesbriller til solarium Loggboka er oftest med også Regntøysett (Jeg sykler alltid) Er så heldig at jeg bruker uniform på jobb, så jeg drar oftest på jobb i treningstøy siden jeg trener rett etterpå. Trenger likevel ganske mye rart oppi den bagen min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ooo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Oppi min sorte north face bag finnes det - Ascis gel nimbus - gasp belte str s - rosa ipod - nike handleddsvarmere, en sort og en grå - en "bolerlenke" i feminin variant fra Jane Dophin - knevarmere, en i str s og en i str m.... - multipower drareimer, t stk løse og 1 par fremdeles i plastpakningen, vet ikke hvorfor de er der enda... - rosa hardbringer woman lifting gloves, et par nye og 1 par gamle, sån i tilfelle den ene forsvant... - Yt mellommåltidsdrikk, rundt 2 uker gammel, åpnet, stadig like drikkbar! :ninja: - mobil - lommebok - lipgloss - hengelås - extra tyggis - løse fisherman friends i bunnen sammen med litt sand og sånt, og hundre små hårnåler. - hårkliper -solariumsbriller - paracet, voltaren, ob... - - mc gyver tape....neida Natalie, Roger86 og Anya 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linek86 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 -Lommebok -Mobil -Husnøkler -Et sett med treningsklær -Sokker -Nike lunarglide sko -Hengelås -Notatbok og penn -iphone armebånd -FRES -Shaker -Liten boks Proteinpulver -Nøtter -En type fruk/grønnsak, vanligvis eple elr. gulrot -Pulsklokke+pulsbelte -En pung med hårstrikk, hårlus, tyggis, leppomade, håndkrem + mange andre nødvendig jente ting Å min treningsbag/veske er faktisk ikke så stor edit: Vannflakse, er også med!! Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Innesko -typ fotballVannflaskeTyggis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljes87 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Huff... her blir det en lang liste gitt: - Converse sko - Tre treningsantrekk (i tillfelle tilfellet at et er skittent eller noe) - Hansker - Pulsklokke og bånd - Strikk til chins - Sminke og hårprodukter - Håndkle - iPod og høretelefoner - Notatbok og penn - Skumbeskytter til stangen (hip thust) - En liten sminkepung til ringer, smykker, etc. - Kreatin, Jack3d, BCAA Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Sko (noen ganger to par), hansker, håndkle, vannflaske, lommebok, mobil, ipod og en drøss hårstrikker fordi jeg alltid ødelegger dem med alt håret mitt. Og en Swebar i fall jeg holder på å dø i løpet av den lange veien hjem. Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 - sko - vannflaske - notatbok m/penn - mp3-spiller - treningshansker simple! Krembolle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bassefar Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 -sko -pod -sportstape -bcaa -shakern -random imsdal flaske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hayen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 treningshansker (brukers sjelden) sko shakeflaske 2 små bokser proteinpulver banan headset htc igadgitz sport armbånd treningsloggbok med penn pulsklokke og pulsbelte handuker (liten til trening og en stor til dusj) vannflaske shampoo og såpe treningsklær, eller skift hvis jeg kommer i treningsklær til gymmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.