Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Fin start på avstemmingen synes jeg. Rent er pent!

Skal se om det dukker opp noen juksere etterhvert da

Hittils er 10 av 10 dopfri på fitnessbloggen....

Finfin PR

Annonse

Skrevet

Medikamenter utskrevet av lege for behandling av en diagnose må jo i prinsippet være lovlig, men hvis medikamentene gir deg en fordel overfor konkurrenter som ikke tar dem, kan du vel ikke klassifiseres som "rein" hvis du skulle stilt i en konkurranse?

Skrevet

Rein her.

Men trådstarter, her har du noe å tygge på:

Er det juks å gi seg selv en "fordel", så lenge enn ikke konkurrerer med andre? I mine øyne er det ikke juks isåfall.

Forøvrig så har du også flere underlister til dopinglista, du har ting som er ulovlige i konkurranse, og ting som er ulovlige utenom.

Men i tillegg, for de som ikke er i organisert idrett, så gjelder jo ikke dopinglista. Per dags dato har du lovt til å bruke steroider i Norge.

Skrevet
Ren i forhold til idrett eller samfunn?

Tar Jack3d og kaffe, begge står vel på dopinglista.. så jeg er vel en skitten gutt :)

eller om det er ren i forhold til samfunnet, så holder jeg meg unna ulovelige midler som hasj og coke ^^

Koffein ble tatt av listen i 2003 tror jeg:P

• 7 måneder senere...

Annonse

Skrevet

Om man drekker noe over 60% er det i følge norsk lov narkotika. Sååååå... jeg bruker støtt og stadig forbudte stoffer, men de er ikke prestasjonsfremmende. Ellers har jeg ikke anelse om PWO'n jeg bruker har noe funky i seg.

Men jeg drar ikke bevist til shady steder og kjøper piller eller sprøyter om det er dette du spør om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...