Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som føler at BMI er litt teit eller? ifølge bmien min er jeg overvektig :( det tror jeg ikke på!

Ingen tvil om at å måle BMI, spessielt på enkeltindvider (blir litt mer korrekt om man tar store grupper), blir veldig unøyaktig og feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, 2 kg fett er jo mye på en uke da :) Jeg får følge med i loggboka de når du starter da, gøy med noen som er i samme situasjon samtidig :)

Ja jeg er fornøyd med den ja, men tør ikke håpe på det samme nå;) Ja, det må du gjerne gjøre:D og gjerne kom med innspill også:) Har lagt ut et lite oppsett/en plan jeg vil følge innpå der:) Med forskjellige typer kjøtt og sånn:) Har du loggbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at å måle BMI, spessielt på enkeltindvider (blir litt mer korrekt om man tar store grupper), blir veldig unøyaktig og feil.

så det er ikke sikkert jeg er overvektig? for jeg er litt lubben, det skal jeg innrømme, men overvektig? :o jeg er 173 høy og veier ca 75 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er fornøyd med den ja, men tør ikke håpe på det samme nå;) Ja, det må du gjerne gjøre:D og gjerne kom med innspill også:) Har lagt ut et lite oppsett/en plan jeg vil følge innpå der:) Med forskjellige typer kjøtt og sånn:) Har du loggbok?

Gøy, jeg får starte snikingen nå da :D Ja, det har jeg: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/relykkes-vei-mot-en-sterkere-og-strammere-kropp-f%C3%B8rbilder-4-juli.9896/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er ikke sikkert jeg er overvektig? for jeg er litt lubben, det skal jeg innrømme, men overvektig? :o jeg er 173 høy og veier ca 75 kg..

Jeg synes det blir feil å si om folk er overvektige eller ikke. Ut ifra bilde så ser du ut som en veldig søt jente og tviler på at du kan være "overvektig" ut ifra det du skriver. Det viktigste er hva du selv synes, så om du mener du er litt lubben så ser jeg ikke noe vits i gå ned noe mer enn et par kilo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ss spisskummi

2,5 ts tørket oregano

2,5 ts hvitløkspulver

3 ss Chillipulver

2 ss paprikapulver

1-3 stk tørkede røde chilli (knust)

[ATTACH]41832[/ATTACH] jeg bruker disse (syykt streke så 2 holder lenge :p) du får kjøpt de på utlender butikker

2 ts svart pepper

2 ts salt

Hei. Jeg lurer på hvor mye du bruker av denne krydderblandingen, til f. Eks 500 gram m karbonadedeig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg lurer på hvor mye du bruker av denne krydderblandingen, til f. Eks 500 gram m karbonadedeig?

jeg bruker den på kylling, spiser ikke karbonadedeig :p men smaker akkurat som vanlig tacokrydder, om ikke bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig denne dietten går overaksende bra, og er veldig bra å følge! Hva med dere andre?

Er på den åttende dagen i dag, og har ikke møtt veggen ennå! Det går greit med maten, det var spesielt de første dagene som var ille! Er så glad for at det går såpass bra, og at jeg er såpass motivert! Denne tråden er bare herlig ! :D

Skal ta formbilder neste søndag.. Gjett om jeg gleder meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme synes jeg! Oppdaterte loggboka mi for en liten time siden. Gleder meg til trening imorgen! Det går bra med maten, eneste lille tingen er vell at jeg savner kesam og at det var en prøvelse å se venninne spise foccaccia, drikke rosévin og spise vannmelon .. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig denne dietten går overaksende bra, og er veldig bra å følge! Hva med dere andre?

Er på den åttende dagen i dag, og har ikke møtt veggen ennå! Det går greit med maten, det var spesielt de første dagene som var ille! Er så glad for at det går såpass bra, og at jeg er såpass motivert! Denne tråden er bare herlig ! :D

Skal ta formbilder neste søndag.. Gjett om jeg gleder meg :p

Så bra :D

Går veldig bra her og, er på min 9 dag :) Spiser bare kylling, tunfisk og fisk så her raser jeg nedover:D er faktisk ikke lei ennå heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...