Jump to content

Tilateq

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About Tilateq

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Slik følelse får jeg også, med denne "knekkelyden" Jeg opplever også at i venstre arm så får jeg vondt i biceps når jeg prøver løfte armen høyt, som i øvelser som Standing Dumbbell Fly. Noen som kan tenke seg til grunnen for dette? Trener 3 ganger i uka, mark, knebøy, chest press, nedtrekk og utfall
  2. Jeg skal på prøvetime på cfc på Hillevåg
  3. Hehe, nei jeg viste bare ikke om det var noe ulumskheter jeg ikke hadde fått med meg. Ser at alle sverger til max så var bare litt nysgjerrig :-)
  4. Ikkelangt unna, nå lengre. Man blir jo noe manipulert når man har omvendt seg i noen uker men nå er det lite forskjell å kjenne. Derimot klarte jeg drikke av feil glass idag, og jeg må påpeke igjen.. Max er virkelig ikke noe godt!
  5. Helt enig med dere! Var ikke noe begeistret for lightbrus i første omgang men zero ligger fryktelig nært den ordentlige varen! :-)
  6. Ser at de aller fleste treningsentusiaster sverger til Pepsi max. Leste litt på innholdfortegnelsen på begge flaskene å så svært lite diff. Lurer på om det er noen betydelig forskjell på leskedrikkene?
  7. Idag begynte karbosuget å melde seg etter treningen(og mangel på inntak av frukt:unsure:) så jeg tenkte å lure hjernen! Lagde derfor PSMF spagetti og kjøttdeig(Tror ingen aner hvor glad jeg er i det!) Anyway Kjøttdeig saus 150 g karbonadedeig 100 g hakkede tomater 1 fedd hvitløk 2 skiver løk 1/2 chili Brun karbonadedeig, løk og chili i panna til kjøttet er ferdig gjennomstekt og løken er gyllen. Da tilførte jeg sausen(hakkede tomater som jeg hadde knust med stavmikser) Slang i litt fersk knust pepper og etter å ha småkokt i et par minuetter var det klart. I mellomtiden brukte jeg ostehøvel på en agurk(brukte 1/4 ca) som da blir spagettien Smakte overraskende kjempegodt! Vet flere bruker squash i lasange men her ble det agurk!
  8. Samme synes jeg! Oppdaterte loggboka mi for en liten time siden. Gleder meg til trening imorgen! Det går bra med maten, eneste lille tingen er vell at jeg savner kesam og at det var en prøvelse å se venninne spise foccaccia, drikke rosévin og spise vannmelon ..
  9. 5 uker ja! Såpass. Jeg har siktet meg inn på 2 i første omgang. Jeg håper å få rensket opp i systemet og selvfølgelig gå ned litt da jeg har gjort meg flid med kostholdet i teorien og skal være viljesterk i praksis. Hva er dine mål?
  10. Dere har vært til super hjelp! Tror dette blir bra! Hvor lenge har du holdt på AnetteK ?
  11. Tusentakk ! Dette gjorde ting lettere å forstå Kan jeg forresten spørre deg hvilke type tilbehør i form av grønnsaker du spiser? Siden inntaket ditt er så bra!
  12. Takk for svar! Jeg stusset også på CC'en men i å med at jeg tok utgangspunkt i matplanen i innføringen i dietten så spiste jeg den.
  13. Energi859 Basert på ditt ADI Fett21.7g Mettede fettsyrer 5.48g Flerumettede fettsyrer 0.81g Enumettede fettsyrer 1.79g Kolesterol0mg Natrium1576mg 105% Karbohydrat26.6g 20% Kostfiber 13.3g 53% Tilsatt sukker 0.7g Protein131g 286% Tiamin 28% · Selen 3% Riboflavin 14% · Folat 16% Vitamin A 0% · Vitamin E 76% Sink 15% · Vitamin D 0% Vitamin C 580% · Vitamin B12 0% Vitamin B6 76% · Kalium 66% Fosfor 34% · Kopper 31% Kalsium 12% · Magnesium 34% Niacin 27% · Jern 17% Basert på ditt ADI Dette er for idag når jeg fjernet den halve bananen ( som jeg spiste før trening) og tranen. Grunnen for jeg fjernet bananen var for å se hvor mye karbohydratene ville synke. Jeg ligger fortsatt over å lurer på om det har noe med å gjøre hvilke type produkter jeg bruker?
  14. Ja jeg vet det men jeg vil alikevell gå over når jeg slenger med boksen med CC. Lurer på hvilke typer kjøttprodukt dere andre bruker for det virker som at fettinnholdet vil bli for høyt om jeg bruker first pirce karbonade deig og first price kyllingfilet?
  15. Jeg forstår at fettinntaket er for høyt. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne følge dietten når matplanen er satt opp i artikkelen og jeg bikker over. I følge diett.no så er 2 spiseskjer tran det samme som nesten 20 g fett. Dette er en screenshot før tran er lagt på. Her har jeg lagt inn alt av kjøtt og protein forutenom den halve boksen med CC.
×
×
  • Create New...