Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Det står litt forskjellig i de to artiklene, så det er ikke så rart om man blir forvirret ;)

Er vel ikke store forskjellene egentlig, men prøver å være veldig streng:) blir jo bare litt mindre et måltid fra kanskje fra 300 til 200g torsk til middag. men, ang tran. jeg drikker vanlig møllers tran, har masse av det og syns det er ok, så gidder ikke kjøpe noe annet:P 2 spss hver dag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første dag på Psmf snart over. Hadde ei grei treningsøkt og formen er fin. Er det noen som har tips til krydder/smak til cottage cheese? Og hvor mye kaffe kan jeg drikke? Svart alså. Utenom det stusser jeg over dagstallene jeg fikk når jeg la inn kosten på diett.no

Energi:Energi

1099

Fett:

43.82

Karbohydrat:

35.72

Protein:

132.04

Vil tro utifra det jeg har lest at fettinntaket er høyt? Eller driver jeg å roter nå:blush: Hadde vært supert å få en pekepinne på dette. Kan legge til at jeg jobber som servitør så idag på frokosten ble det marinert girlla kylling hvor jeg dro av alt av fett men alikevell. La varen inn som grilla kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på Psmf snart over. Hadde ei grei treningsøkt og formen er fin. Er det noen som har tips til krydder/smak til cottage cheese? Og hvor mye kaffe kan jeg drikke? Svart alså. Utenom det stusser jeg over dagstallene jeg fikk når jeg la inn kosten på diett.no

Energi:Energi

1099

Fett:

43.82

Karbohydrat:

35.72

Protein:

132.04

Vil tro utifra det jeg har lest at fettinntaket er høyt? Eller driver jeg å roter nå:blush: Hadde vært supert å få en pekepinne på dette. Kan legge til at jeg jobber som servitør så idag på frokosten ble det marinert girlla kylling hvor jeg dro av alt av fett men alikevell. La varen inn som grilla kylling.

som alla skrivit över så ska du ligga på under 20g carbs och 20g fett så detta e inte psmf när du ligger så mycket högre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, takk! Forresten. Skal på skalldyrkveld på lørdag å hadde bestemt meg for ingen oppkarbingsdag. Det blir reker, krabbe, kreps og selvfølgelig aioli, loff sitron og annet. har du noen tips til hvordan å komme gjennom kvelden med et skikkelig måltid:unsure: Og selfølgelig klare å motstå den syke fristelsen i form av majones og loff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fråtse i skalldyrene :) Jeg aner ikke hvordan du motstår loff og aioli, jeg har som regel store problemer med det selv :p Det kommer an på viljestyrken, antar jeg... Sitronsaft og dill kan du jo forresten trygt ha over skalldyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ser den.. Da må du nok bare være hard med deg selv og tenke nøye gjenom hvorfor du går på PSMF.. Om ikke det hjelper, og du går på en smell, så er det en liten smell som ikke kommer til å gjøre så mye skade. det som skjer, det skjer. Du kan jo eventuelt be om forståelse om at visse typer mat ikke bør være i nærheten av deg f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det gjør jo egentlig ikke om du unner deg bare litt heller da :)

Jeg begynte på PSMF forrige onsdag, og hadde pizza som måltid på søndagen, ble ikke satt tilbake av det, og hadde rundt 1300 kcal den dagen.. Så du kan unne deg litt, så lenge du konmer i heftig underskudd :)

Er bare å spise kyllingfileter frem til kvelden det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...