Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Aldri sulten på PSFM! Nå, 4 dager av... hunger!!:eek:

jeg er ikke sulten i hvert fall! merker mettheten en stund, men tror jeg har klart å skrumpe magesekken ganske greit på de 3 ukene jeg ikke spiste så mye. Derfor jeg også ville begynne med denne oppsatte dietten, for da MÅ jeg spise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, sulten ja! Husker de første dagene, orka ikke en dritt nesten.. Var sulten og sur ganske ofte.. Kunne klikke over småting :p Dette er den sjette dagen på dietten, og nå har jeg kontroll over sulten og humøret. eller er det sulten og humøret so har kontroll på meg? :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sulten ja! Husker de første dagene, orka ikke en dritt nesten.. Var sulten og sur ganske ofte.. Kunne klikke over småting :p Dette er den sjette dagen på dietten, og nå har jeg kontroll over sulten og humøret. eller er det sulten og humøret so har kontroll på meg? :meh:

Jeg er på 4. dagen ETTER psmf.. det er NÅ jeg er sulten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spiser 3 måltider...

Okey. Jeg spiser ett måltid til dagen som regel og kunne nok uten problemer gått 2-3 dager uten mat (ikke at det har noe for seg), før jeg hadde blitt alvorlig sulten. Har du prøvd å spise mer grønnsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse og masse fru blom ;) Uten ost og rømme regner jeg med :rofl:? Jeg holder meg kun til magert rent kjøtt, kylling, tunfisk og fisk (litt bort fra det du spurte om I know ;)), men oppskrift..hmm... jeg har ikke noe eksakte mål, men kan fortelle hva jeg bruker i tacokrydderet. I salsaen bruker jeg tomat oppkuttet i små biter masse chili og (liker sterkt),løk,hvitløk, fersk koriander og salt :) I tacokrydderet har jeg spisskummin som gir hovedsmaken i taco, cayenne krydder, salt,paprika pulver(lite),hvitløkspulver og pepper :)

I dag spiste jeg 150 g karbonadedeig med en teskje tacokrydder, agurk 60g, tomat 20g, paprika10g, isbergsalat 30g, 30 g mager kesam og 20 g tacosaus + 5ml solsikkeolje.. Og i følge mine beregninger ble det 305 kalorier, 35g proteiner, 10g fett og 7.5 g omtrent.. Og det er jo vel ikke heeelt ille er det vel?? Spist lite fett og karbo på di andre måltidene, så i gjennomsnitt går det vel opp i opp? :) Hadde ikke ost til..

Tusen takk for oppskriftene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, sku gjerne fått oppskrift på begge deler om du har? Elsker taco, og det er jo genialt at det er lov til å spise masse av det på denne dietten :)

2 ss spisskummi

2,5 ts tørket oregano

2,5 ts hvitløkspulver

3 ss Chillipulver

2 ss paprikapulver

1-3 stk tørkede røde chilli (knust)

[ATTACH]41832[/ATTACH] jeg bruker disse (syykt streke så 2 holder lenge :p) du får kjøpt de på utlender butikker

2 ts svart pepper

2 ts salt

post-12135-14440868257602_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Hva gjør du med det? :p Hvordan har det gått for deg forresten? :)

Kjempebra! Siste veiing nest siste dag på PSMF: 81,3 Nå: 81,6! :) Var redd jeg skulle fly opp flere kg (vann osv.) men det har jeg ikke :)

3 uker PSMF, ned 6,5kg. Fornøyd med dét.:thumbsup:

Skulle i prinsippet fortsette en stund til, men jeg orket ikke i denne omgang.:unsure: Selve spisingen gikk helt fint, men litt slapp på slutten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra! Siste veiing nest siste dag på PSMF: 81,3 Nå: 81,6! :) Var redd jeg skulle fly opp flere kg (vann osv.) men det har jeg ikke :)

3 uker PSMF, ned 6,5kg. Fornøyd med dét.:thumbsup:

Skulle i prinsippet fortsette en stund til, men jeg orket ikke i denne omgang.:unsure: Selve spisingen gikk helt fint, men litt slapp på slutten der.

grattis med gode resultater da :) er nok bedre å gi seg mens leken er god ja, enn og pushe seg selv for hardt og miste motivasjon til å prøve igjen.

Er veldig spent på hvordan jeg kommer til å være om to uker, da har jeg gått på dette i tre uker selv :p

nå vet jeg ikke hva makro betyr... men spiser mellom 150-200 g kjøtt eller fisk og ca 200 g grønnsaker/salat til hvert måltid...

Makro = karbo, fett og proteiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...