Gå til innhold

Tilateq

Medlemmer
  • Innholdsteller

    50
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Tilateq

  1. Slik følelse får jeg også, med denne "knekkelyden" Jeg opplever også at i venstre arm så får jeg vondt i biceps når jeg prøver løfte armen høyt, som i øvelser som Standing Dumbbell Fly. Noen som kan tenke seg til grunnen for dette? Trener 3 ganger i uka, mark, knebøy, chest press, nedtrekk og utfall
  2. Jeg skal på prøvetime på cfc på Hillevåg
  3. Hehe, nei jeg viste bare ikke om det var noe ulumskheter jeg ikke hadde fått med meg. Ser at alle sverger til max så var bare litt nysgjerrig :-)
  4. Ikkelangt unna, nå lengre. Man blir jo noe manipulert når man har omvendt seg i noen uker men nå er det lite forskjell å kjenne. Derimot klarte jeg drikke av feil glass idag, og jeg må påpeke igjen.. Max er virkelig ikke noe godt!
  5. Helt enig med dere! Var ikke noe begeistret for lightbrus i første omgang men zero ligger fryktelig nært den ordentlige varen! :-)
  6. Ser at de aller fleste treningsentusiaster sverger til Pepsi max. Leste litt på innholdfortegnelsen på begge flaskene å så svært lite diff. Lurer på om det er noen betydelig forskjell på leskedrikkene?
  7. Idag begynte karbosuget å melde seg etter treningen(og mangel på inntak av frukt:unsure:) så jeg tenkte å lure hjernen! Lagde derfor PSMF spagetti og kjøttdeig(Tror ingen aner hvor glad jeg er i det!) Anyway Kjøttdeig saus 150 g karbonadedeig 100 g hakkede tomater 1 fedd hvitløk 2 skiver løk 1/2 chili Brun karbonadedeig, løk og chili i panna til kjøttet er ferdig gjennomstekt og løken er gyllen. Da tilførte jeg sausen(hakkede tomater som jeg hadde knust med stavmikser) Slang i litt fersk knust pepper og etter å ha småkokt i et par minuetter var det klart. I mellomtiden bru
  8. Samme synes jeg! Oppdaterte loggboka mi for en liten time siden. Gleder meg til trening imorgen! Det går bra med maten, eneste lille tingen er vell at jeg savner kesam og at det var en prøvelse å se venninne spise foccaccia, drikke rosévin og spise vannmelon ..
  9. 5 uker ja! Såpass. Jeg har siktet meg inn på 2 i første omgang. Jeg håper å få rensket opp i systemet og selvfølgelig gå ned litt da jeg har gjort meg flid med kostholdet i teorien og skal være viljesterk i praksis. Hva er dine mål?
  10. Dere har vært til super hjelp! Tror dette blir bra! Hvor lenge har du holdt på AnetteK ?
  11. Tusentakk ! Dette gjorde ting lettere å forstå Kan jeg forresten spørre deg hvilke type tilbehør i form av grønnsaker du spiser? Siden inntaket ditt er så bra!
  12. Takk for svar! Jeg stusset også på CC'en men i å med at jeg tok utgangspunkt i matplanen i innføringen i dietten så spiste jeg den.
  13. Energi859 Basert på ditt ADI Fett21.7g Mettede fettsyrer 5.48g Flerumettede fettsyrer 0.81g Enumettede fettsyrer 1.79g Kolesterol0mg Natrium1576mg 105% Karbohydrat26.6g 20% Kostfiber 13.3g 53% Tilsatt sukker 0.7g Protein131g 286% Tiamin 28% · Selen 3% Riboflavin 14% · Folat 16% Vitamin A 0% · Vitamin E 76% Sink 15% · Vitamin D 0% Vitamin C 580% · Vitamin B12 0% Vitamin B6 76% · Kalium 66% Fosfor 34% · Kopper 31% Kalsium 12% · Magnesium 34% Niacin 27% · Jern 17% Basert på ditt ADI Dette er for idag når jeg fjernet den halve bananen
  14. Ja jeg vet det men jeg vil alikevell gå over når jeg slenger med boksen med CC. Lurer på hvilke typer kjøttprodukt dere andre bruker for det virker som at fettinnholdet vil bli for høyt om jeg bruker first pirce karbonade deig og first price kyllingfilet?
  15. Jeg forstår at fettinntaket er for høyt. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne følge dietten når matplanen er satt opp i artikkelen og jeg bikker over. I følge diett.no så er 2 spiseskjer tran det samme som nesten 20 g fett. Dette er en screenshot før tran er lagt på. Her har jeg lagt inn alt av kjøtt og protein forutenom den halve boksen med CC.
  16. Hehe det er så sykt! Litt som hun flyvertinna som flippa i resepsjonen fordi minibaren ikke var tømt for søtsaker. Nei jeg skal være sterk! Eneste problemet nå er å få fett og carbs under grensen.
  17. Jeg starta idag , så det er nok litt tidligt for et cheatmeat
  18. Da kan jeg hvertfall spise 50 % av hva jeg liker Kjører du og Psmf, og i såfall hvordan går det med deg?
  19. Okei, takk! Forresten. Skal på skalldyrkveld på lørdag å hadde bestemt meg for ingen oppkarbingsdag. Det blir reker, krabbe, kreps og selvfølgelig aioli, loff sitron og annet. har du noen tips til hvordan å komme gjennom kvelden med et skikkelig måltid:unsure: Og selfølgelig klare å motstå den syke fristelsen i form av majones og loff!!
  20. Skal jeg heller legge på mer kylling til frokost , feks?
  21. Takk for svarene forresten! Er ny i dette gamet så all feedback tas i mot med stor takk Når jeg dropper ccén vil vell proteininntaket synke?
  22. Jeg ser det. Men om jeg kutter bananen så vil jeg fortsatt ligge høyere. Jeg følger jo diettplanen som er lagt ut ?
  23. Første dag på Psmf snart over. Hadde ei grei treningsøkt og formen er fin. Er det noen som har tips til krydder/smak til cottage cheese? Og hvor mye kaffe kan jeg drikke? Svart alså. Utenom det stusser jeg over dagstallene jeg fikk når jeg la inn kosten på diett.no Energi:Energi 1099 Fett: 43.82 Karbohydrat: 35.72 Protein: 132.04 Vil tro utifra det jeg har lest at fettinntaket er høyt? Eller driver jeg å roter nå Hadde vært supert å få en pekepinne på dette. Kan legge til at jeg jobber som servitør så idag på frokosten ble det marinert girlla kylling hvor jeg dro av alt av fett
  24. Tilateq

    Ost

    Ser at det er flere her som heller bruker cottage cheese i blant annet lasange og andre ovnsretter. Ift frokost så spiser jeg noen knekkebrød med ost og paprika og har egentlig aldri tenkt at dette var "fyfy" mat. Har noen lyst å fortelle hvorfor man heller erstatter det og hvorfor jeg ikke ser at noen bruker det i f.eks frokost tråden? Hilsen nysgjerrig !
×
×
  • Opprett ny...