Kenan Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 The one and only, TURBULENCE! - Klarte såvidt rep nr 6 og 7. 8 ville ikke opp og jeg var på vei tilbake da beaten til turbulence kom på de sværre høytalerne til citygym, 8-9-10 NO problemo! Lloyd, Oddi, xxxxx og 5 andre 8 Siter
A_Ladsten Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 The one and only, TURBULENCE! - Klarte såvidt rep nr 6 og 7. 8 ville ikke opp og jeg var på vei tilbake da beaten til turbulence kom på de sværre høytalerne til citygym, 8-9-10 NO problemo! Amen to that bro! Kenan, Oddi og Groenhaug 3 Siter
Lobo2me Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=RyKyyECuebk Delen på 2:53 får meg alltid til å gi litt mer. Siter
Baliba Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Hører sjeldent på musikk når jeg løfter, av praktiske grunner og for å slippe å bli avhengig av "ekstra stimuli". Men on topic så har det alltid vært, og det vil sannsynligvis alltid være Rocky soundtrack som vinner denne "konkurransen" i mine ører: :-) Aulin 1 Siter
Kristin Charm Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Takker og bukker, dere! Nå har jeg fått oppdatert I-poden min til de grader, og gleder meg allerede til en skikkelig hardkjør økt på ben i morgen! Siter
Caroline Sæterdal Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Rammstein - du hast :D DET er pumpe sangen sin det Emiliemo 1 Siter
Oddii Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Hører på masse forskjellig energisk musikk under trening. Her er en god del musikkforslag: http://open.spotify.com/user/oddis94/playlist/14ZZ9iy7xX2lYq0NdfhlSH Siter
Ragii Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Elsker å løpe til avicii og david guetta - sunshine for tia! Kan ha det på repeat og gå inn i transe på tredemølla! http://www.youtube.com/watch?v=RMHLumJX_9E Siter
Lilo Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Spotifylistene mine: Full Flex Full Pump Siter
Hanne V Angeltveit Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=hXurrLjddaw Disse sangene er helt rå! Siter
Lennart89 Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Her er et utdrag av fra mine treningsmapper på mp3-spilleren! - Till I collapse (Eminem) - Within My Heart (Dead by April) - Downfall (TrustCompany) - Points of Authority (Linkin Park) - Ich Will (Rammstein) - 300 Violin Orchestra (Jorge Qui) - Can't be Touched (Roy Jones) - Fireproof (Pillar) - Lose Yourself (Eminem) - Frontline (Pillar) - Remember the Name (Fort Minor) - Worth Dying For (Rise Against) - Saviour (Rise Against) - Erased (Dead by April) - Outside the Inside (Dark Age) - Blodtørst (Kvelertak) - X gone give it to ya (DMX) - Hero (Skillet) - Aftermath (Sonic Syndicate) - Stabbing the Drama (Soilwork) - Guerilla Radio (Rage against the Machines) - Blue Eyed Fiend (Sonic Syndicate) - What you deserve (Ill nino) - Duality (Slipknot) - Before I forget (Slipknot) - Land of Confusion (Disturbed) - The Feel good Drag (Anberlin) - Only the Strongest will survive (Breaking Benjamin) - Get Psycho (Disturbed) - Bodies (Drowning Pool) - Someone New (El Caco) - Substitute (El Caco) - Colony (In Flames) - Heart of Courage (Two Steps from Hell) - Dragon Rider (Two steps from Hell) Ble en lang liste, men håper det kan være til glede for enkelte:) Går mest i rock og metall for min del med noen innslag av rap og generell awesome motivasjonsmusikk (som 300 Violin Orchestra og Heart of Courage!) Finner ikke alle sangene på spotify, derfor har jeg ikke laget en spotifyliste;) Kan legge ved et par youtubevideoer av et par av sangene! Siter
Magspr Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Mye bra musikk her, av en eller annen grunn så liker jeg (noen ganger) litt STOR musikk! Siter
Erik Thorkelsen Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Blir dere ikke motivert av denne her så vet ikke jeg!! Jay Cutler is numero uno <3 Siter
T-bone_84 Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 1. Collaps - eminem End Thread. ooo og Camillam 2 Siter
Natalie Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 - Og denne når jeg springer Kontraster sa du? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.