Gå til innhold

Den store styrketreningsmusikk-tråden!


Keegil

Anbefalte innlegg

Oh, kom på enda en låt som er den perfekte markløftlåta. Spesielt fra 06:20 og utover. Ett minutt løfting - start sangen på nytt - pauser i 06:20 min - ett minutt løfting - repeat :thumbsup: Haha, er ikke rart øktene mine plutselig har begynt å ta så jævlig lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yndlingssangene når jeg holder på når alt er som verst og litt til er :

Animal Alpha- Bundy RÅÅÅ SANG!

Busta Rhymes - Break ya neck

Demon Hunter - Collapsing

Dope - Die motherfucker die

Eminem - Till i collapse

In Flames - Only for the week

In Flames - Crawl through knives

In Flames - I'm the highway

In Flames - Delight and angers

Limp Bizkit - Faith

Limp Bizkit - Rollin

Pendulum - The island pt 1 og 2

Pendulum - Self vs self

Slipknot - Psychososial

Slipknot - Wait and bleed

Xzibit - Hurt locker

Er litt In flames fan... :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nedenfor er noen eksempler, som jeg for øvrig også nevnte i en annen tråd. (Disse trådene kan kanskje slås sammen?) Når jeg trener styrke, foretrekker jeg musikk med bestemte rytmer og et litt aggressivt preg.

1349 - Sculptor Of Flesh

Ad Hominem - Arbeit Macht Tot

Аркона - Аркаим

Behemoth - Be Without Fear

Benighted - Nemesis

Damageplan - Fuck You

Exodus - As It Was, As It Soon Shall Be

Keep Of Kalessin - Come Damnation

Negură Bunget - Norilor

Pantera - Walk

Watain - Malfeitor

Trenger sinna-musikk på trening :D

Hvis du liker "sinna-musikk", vil jeg anbefale låta "Satanik Terrorism" av bandet Haemoth. Sørg for at du får høre låta fra begynnelsen, med god lydkvalitet, og med full lydstyrke. Det er sinna-musikk, det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker "sinna-musikk", vil jeg anbefale låta "Satanik Terrorism" av bandet Haemoth. Sørg for at du får høre låta fra begynnelsen, med god lydkvalitet, og med full lydstyrke. Det er sinna-musikk, det. :D

Haha, det der var jo rage-musikk. Lite rytme gjør det litt for kjedelig å trene til :p (Dessuten tror jeg andre i samme rom ville ha raget på meg om jeg satt det på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det der var jo rage-musikk. Lite rytme gjør det litt for kjedelig å trene til :p (Dessuten tror jeg andre i samme rom ville ha raget på meg om jeg satt det på).

Metal har som regel bare rask rytme, det er mangel på melodi som gjør at de fleste ikke liker tung musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metal har som regel bare rask rytme, det er mangel på melodi som gjør at de fleste ikke liker tung musikk.

My bad - litt for rask på tastaturet på morgenkvisten. Melodiøs metal er vel kanskje mer å foretrekke til trening. I hvert fall fremfor dubstep, rap og pop som svært mange setter på der jeg trener :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste låtene på treningslista;

1. 'Till I Collapse - Eminem

2. Remember the name - Fort Minor

3. Eye of the tiger - Survivor, klassiker. :D

4. Stronger - Kanye West

5. Fighter - Christina Aguilera

Ellers går det mye i Foo Fighters om dagen, mye motiverende! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...