Gå til innhold

Proteinfluff


Magnus

Anbefalte innlegg

For alle kaffe elskere der ute, jeg lagde nettop en fantastisk fluff ( etter min mening!:p )

Varm opp 1 dl skummet melk, bland inn ønsket mengde instant kaffi ( kommer ann på hvor kraftig kaffesmak du vill ha ). La dette kjøle seg ned ( jeg satt min i kjøleskapet ).

Bland så dette med litt kakaopulver ( hos meg slo deg ikke ut på vekten, så jeg brukte < 1 g ), sjokoladekaseinpulver ( jeg brukte PF sin micellar kasein sitt ), og mix sammen med knust is ( jeg brukte 8 isbiter som jeg knuste ).

Brukte ( litt for mye ) sukrin for å sette søtsmak på det :)

edit: 40 g proteinpulver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For alle kaffe elskere der ute, jeg lagde nettop en fantastisk fluff ( etter min mening!:p )

Varm opp 1 dl skummet melk, bland inn ønsket mengde instant kaffi ( kommer ann på hvor kraftig kaffesmak du vill ha ). La dette kjøle seg ned ( jeg satt min i kjøleskapet ).

Bland så dette med litt kakaopulver ( hos meg slo deg ikke ut på vekten, så jeg brukte < 1 g ), sjokoladekaseinpulver ( jeg brukte PF sin micellar kasein sitt ), og mix sammen med knust is ( jeg brukte 8 isbiter som jeg knuste ).

Brukte ( litt for mye ) sukrin for å sette søtsmak på det :)

edit: 40 g proteinpulver

Digger at du skriver "kaffi" :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud noe så jævlig. Mekka fluff av Night Pro med vaniljesmak fra Gymgrossisten + 0,5 dl melk + 200 g jordbær. Blei da fluff, men... Kjenner jo allerede etter et par skjeer at denne natta kommer til å bli artig. Er jo som å trekke inn masse raper, og ikke få de ut igjen :D Likte bedre proteinsmoothien min med myseproteinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...