Gå til innhold

Proteinfluff


Magnus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg svarer for Therese jeg, fordi jeg rett og slett ikke har laget det av proteinpulver før :p Hun bruker "Über Milk", og du kan se hvordan resultatet ble her. Det ser i hvert fall snabla godt ut :p Tror jeg kanskje må teste det ;)

Fordelen er kvalitet og smak - det lukter vaniljesukker og jeg trenger heller ingen søtning :) Vainlje er fordel da det passer med ALT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

MÅ man både ha stavmikser og håndmikser med visper for å lage proteinfluff? Eller kan man bruke blender? På youtubefilmene brukte han begge deler...

Jeg har fått tak i kaseinpulver nå så har såå lyst å prøve :)

Stavmikser for å mose bær, håndmikser for å vispe kasein (evt. egg) til fluff og for å blande det hele sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde fryst banan most med stavmikser og blandet inn PF sin 100% whey protein sjokolade til frokost i dag. Det ble ikke fluffy men fikk en mer iskrem konsistens. Men det hadde hvertfall en himmelsk smak :D Så anbefaler å teste ut prottis og fryste bær/frukt selvom man ikke har kasein i huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde fryst banan most med stavmikser og blandet inn PF sin 100% whey protein sjokolade til frokost i dag. Det ble ikke fluffy men fikk en mer iskrem konsistens. Men det hadde hvertfall en himmelsk smak :D Så anbefaler å teste ut prottis og fryste bær/frukt selvom man ikke har kasein i huset ;)

Nice. Iskremkonsistens er jo ikke dumt det heller! Kjøpte meg proteinpulver med skogsbærsmak idag - den mååå jo bare være god til fluff/smoothie/is :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...