Gå til innhold

Proteinfluff


Magnus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noen123

lagde slik som i filmen på forrige side her, 40g kasein, 0,5dl melk og 200g jordbær.

smakte superdigg! litt mektig dog.. veldig god etter en liten tid i fryseren. brukte forøvrig sloow protein med vaniljesmak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen123
får man kjøpt det pulveret på helsekost eller må man bestille på nettet?

det vet jeg ikke.. jeg kjøpte det på bodypower når jeg var der for ikke lenge siden.. google it :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest SlettetBruker4

Jeg er ganske grønn på dette med proteiner og fluff, hehe. Funker det å blande 10-20 g Qnt Metapure vanilje med 100 gbringebær og 100 g cottage cheese i stavmikser? Blir det riktig for en wheyfluff? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Hmh. Jeg testa PF sin Night Charge (80k/20w), bringebær og skummetmelk.. Og joda, fluff ble det, men det er jo ikke spesielt godt? Synes den pulver-konsistensen henger igjen.. Kanskje jeg hadde i formye pulver? 200g bringebær og rett over 30g pulver og ca en dl skummet melk. Hjelper det å mikse ut pulvere i melka først kanskje, og la det stå litt?

Du må bare piske lengre :) Så blir den fin og god! uten rester av proteinpulveret!

Min kveldskos idag! :) Lagde for mye som alltid! :(post-15858-14440892602798_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje et dumt spørsmål;

Men er fluff noe som kan lages, og lagres en dag eller to?

Og bruker dere dette som et slags mellommåltid, eller en ekstra-greie til noe annet?

Nysgjerrig ^^

Fluffene som jeg lager (bruker whey protein) starter å kollapse ganske raskt iallfall, så jeg spiser dem fort og gæli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje et dumt spørsmål;

Men er fluff noe som kan lages, og lagres en dag eller to?

Og bruker dere dette som et slags mellommåltid, eller en ekstra-greie til noe annet?

Nysgjerrig ^^

Jeg vil ikke anbefale å ha det på kjøl ihvertfall! Den detter sammen og blir til en suppe om den står lenge!

Om du fryser den så vil det nok bli mye iskrystaller. Men er jo bare å prøve seg frem :)

Jeg spiser det som kos og evt kveldsmat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...