Gå til innhold

Proteinfluff


Magnus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørtes nydelig ut! skal jeg teste. Har du en god mengdeberegning?

Tar 1 scoop protein, ei teskje peanøttsmør i ei lita skål, så fyller jeg på litt og litt vann for å få en "pudding" konsistens." Så hiver jeg oppi en banan og moser den sammen med det andre :) så brekker du riskaka i små biter og blander det sammen med det andre :) eller så kan du smøre "puddingen" utover riskaka, går også an:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar 1 scoop protein, ei teskje peanøttsmør i ei lita skål, så fyller jeg på litt og litt vann for å få en "pudding" konsistens." Så hiver jeg oppi en banan og moser den sammen med det andre :) så brekker du riskaka i små biter og blander det sammen med det andre :) eller så kan du smøre "puddingen" utover riskaka, går også an:)

Tusen takk! :D Hørtes kjempegodt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Mulig jeg ikke "fluffer" riktig.. Men jeg får egentlig bare skum smak :confused:

Tar 1 scoop ON casein + 100-150g frosne jordbær + melk og mikser dette

Og scoopen din er 30 g? Da burde du ha minst 300 g frosne bær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...