Gå til innhold

Proteinfluff


Magnus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lagde en fluff i dag av:

ca 1 dl skumma melk

Skogsbær

100% kasein.

Den ble kjempefluffy men jeg syns smaken var ganske kvalm..... Noe jeg kan gjøre annerledes? Den var liksom ikke frisk i det hele tatt... Klarte bare to skjeer så var jeg dritkvalm. Og jeg er egentlig en søtmons. Blir ikke fort kvalm av mektige ting... Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde en fluff i dag av:

ca 1 dl skumma melk

Skogsbær

100% kasein.

Den ble kjempefluffy men jeg syns smaken var ganske kvalm..... Noe jeg kan gjøre annerledes? Den var liksom ikke frisk i det hele tatt... Klarte bare to skjeer så var jeg dritkvalm. Og jeg er egentlig en søtmons. Blir ikke fort kvalm av mektige ting... Hmm...

Søtning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Mulig at dette er et teit spørsmål, men kan man bruke vanlig visp? Har ikke blender eller noe lignende i hus for øyeblikket :(

Kan vel bruke vanlig visp da.. men da må du vispe som juling :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har prøvd den ut ja:p men tror jeg liker bedre PF vanlige Vanilje Myse protein i smak.. men vet ikke om det er kasein som skaper den spesielle smaken. Jeg klarte å temme den med å ha i en banan:) da var det ikke så gale, så kanskje det finnes en annen der ute som smaker bedre?

du kan jo sjekke ut denne: Hvordan lage proteinfluff

på denne brukte jeg den kasein'en som du linket til over, blir jo veldig fin konsistens på den da:D

bilde1.jpg?w=490

Supert svar! Tusen takk :) Skal bestille den samme som deg, så prøve "sloow protein" neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...