ubertass Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Ojive, melis1988, SisterSyringe og 14 andre 17 Siter
02-snapper Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 kom tilfeldigvis over et gammalt fotoalbum på et minnekort. Husker dette såååå alt for godt. Noen klistra over J-en.. jeg merka d ikke før flere dager etterpå kl99, Aurelius, CamillaO og 10 andre 13 Siter
Eminator Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 MadTV- parodi avSteven Segal som besøker Dalai Lama digger parodiene demmes:D Chico11 og Ari Mem-Bayu 2 Siter
Eminator Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Favoritten min- MADtV parodi av SCHWARZEWNEGER:hilarious: http://www.youtube.com/watch?v=weQDA0HNJiE Chico11, Exposure, Danisan og 2 andre 5 Siter
Keegil Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 hahahahahahahahaha ))))) :ROFLMAO: Elin, kl99, Chico11 og 3 andre 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.