Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke at fler toppidrettsutøvere bruker mer tid på styrkerommet, og ikke minst trener ordentlig der:p! Ta feks det mannlige håndballandslaget! 90% av de ser jo lubme ut og de skal være toppidrettsutøvere:p

rettelse : de er der, men de aner faen ikke hva de holder på med der, og det syntes! :p

Hvor mye vet du om det egentlig...er dette synsing?? Jeg trente for 2 uker siden på spenst (før herrelandslaget i håndball skulle samles) ved siden av Bjarte Myrholdt (husker ikke hvordan navnet skrives) og han var jeg nettopp ferdig med kreftkur (noe i den duren) Herre min jesus - han var rå i styrkerommet i en times tid -så stakk han. Så fant jeg han igjen ved tredemøllen (når jeg var ferdig) Synes synd på duden ved siden av. Virket som speed på tredemøllen var noe sånt som 8 vs 14 (Bjarte) heheh Ganske godt trent den karen vil jeg si - samt har jeg sett Frank Løke der også....ikke noe pinglegutter vi snakker om altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vet du om det egentlig...er dette synsing?? Jeg trente for 2 uker siden på spenst (før herrelandslaget i håndball skulle samles) ved siden av Bjarte Myrholdt (husker ikke hvordan navnet skrives) og han var jeg nettopp ferdig med kreftkur (noe i den duren) Herre min jesus - han var rå i styrkerommet i en times tid -så stakk han. Så fant jeg han igjen ved tredemøllen (når jeg var ferdig) Synes synd på duden ved siden av. Virket som speed på tredemøllen var noe sånt som 8 vs 14 (Bjarte) heheh Ganske godt trent den karen vil jeg si - samt har jeg sett Frank Løke der også....ikke noe pinglegutter vi snakker om altså!!

jg snakker bare av klipp jg har sett og formen dis:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orket ikke lage en egen tråd for dette, men så dere Bjørgen i kveld! Damn girl!

978x.jpg

Det eg ikkje heilt forstår da er korfor ho skal være innehaver av ein MASSIV biceps. Det er da ingenting i hennes idrett som er bicepsintensivt. Triceps og rygg for sure, men ikkje biceps..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]4974[/ATTACH]

Om hun kan lage mat også er jeg solgt! :)

[ATTACH=full]4976[/ATTACH]

To kebab om dagen i tre uker burde fikse eneste problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eg ikkje heilt forstår da er korfor ho skal være innehaver av ein MASSIV biceps. Det er da ingenting i hennes idrett som er bicepsintensivt. Triceps og rygg for sure, men ikkje biceps..

Bjørgen ser rå ut! Litt høyere fettprosent og hun hadde vært 10/10, midje/lår og rumpe på den dama er 10/10. Hun ser forresten sykt bra ut i konkurranse langrenns-dress, men skjønner godt at mange synes det ser litt sykt ut når hun er så markert og med de blodårene.

Pen dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...