Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Skrevet

Kjetils Bøse Sliders™

20.06.12

post-4-14440865550841_thumb.jpg

Ikke noe veldig spesielt med disse. Brukte samme oppskrift som i Kjetils Bøse Amerikanere™, bare at jeg fjernet eggeplommen og kavringen og lagde mange små burgere i stedet for noen få store; såkalte sliders. Jeg kom på idéen fordi jeg hadde noen danske rundstykker i frysern, og de var litt små til å bruke som vanlige burgerbrød, men passet perfekt som brød til sliders!

Velbekomme!

Annonse

Skrevet

Da vet jeg hva jeg skal ha til middag snart! Men ingen som bruker sprøstekt løk på burger? :eek: Jeg bruker alltid karbonadedeig til burger + salat, agurk, paprika, dressing, cheddar, bacon og sprøstekt løk :D

• 5 uker senere...

Annonse

Skrevet

Stille her om dagen da.. folk rømt ut til grillen?hmm... jeg måtte inn igjen i dag etter 2 kvelder ute med grillen:)

Håper denne er godkjent:D

Ikke noe hokus pokus akkurat.. 400gram karbonadedeig, 1 pakke skogsbacon(220 isteden for 140gram:D ), 3 hamburgerbrød, 1 egg, 1ts potetmel, salt, pepper, chilliexploltion mix, chilli pulver, tabasco saus, 1 løk, 1 tomat, noen blader grønt, ketchup, agurk mix.. Kalorier ? = du blir mett.. :cool::D

post-4912-14440873672534_thumb.jpg

Edit; måtte regne på det, kom til 2450kcal omtrentlig:D

Skrevet

post-2015-14440873676876_thumb.jpg

Burgerne:

500gr kjøttdeig uten tilsatt salt og vann

2 store egg

Fordelt på 3 bøse burgere à 200gram

Tilbehør:

6stk polarbrød spelt (360gram)

2pk stjernebacon (280gram / 12 baconstrips)

Norvegia i skiver (100gram)

Sylteagurk (jepp)

Heinz ketchup original (ikke noe sukkerredusert tull)

Dijon-sennep (sennep for menn)

Drikke:

1L Q Helmelk (fuck Tine)

Totalt 4100kcal+

• 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...