Gå til innhold

Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™


Keegil

Anbefalte innlegg

Dagens middag

400g kjøttdeig av svin

Hvitløk

Rød chili

Soltørket tomat

Worchester saus

Salt

Pepper

Paprika

Koriander

Grove polarbrød

Isbergsalat

Ruccola

Cherrytomat

Mager kesam

Skogsbacon

Dear djeezzuz mother of gooooooooooooooaaaad ! :eek: ikke kjekt å se i denne oppskriften på deff ! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ....

Du med de der burgerne dine altså! Tror nesten jeg må stikke ut å kjøpe meg en pakke karbonadedeig i morgen! Hva bruker du som brød? vanlig hamburgerbrød eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du med de der burgerne dine altså! Tror nesten jeg må stikke ut å kjøpe meg en pakke karbonadedeig i morgen! Hva bruker du som brød? vanlig hamburgerbrød eller hva? :)

Jeg bruker det jeg har, kan være alt fra vanlige hamburgerbrød (pleier å kjøpe fiberrike om de har), til polarbrød, til pitabrød og til og med brødskiver i nødssituasjoner:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var den den andre burgern her om dagen. Ingen sier vel nei takk til et halvt kilo burger?

[ATTACH=full]27050[/ATTACH][ATTACH=full]27051[/ATTACH][ATTACH=full]27052[/ATTACH]

Ikke like spennende som den forrige, men med en touch av spekeskinke- anbefales! :D

Åh!!!no vart æ sulten!!! Digga digga:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes.. Er skikkelig på burgerbølgen om dagen.

Dagens burger:

post-1265-14440852358738_thumb.jpg

Skulle egentlig ha to burgere, men til min store forskrekkelse så hadde jeg bare ett burgerbrød igjen, og ingen alternativer var å spore i verken skap eller fryser :( Så da ble det dobbel burger da. Den underste delen har smeltet brie på seg, mens den øverste har most fetaost og selvfølgelig vanlig ost på der igjen. Burgeren er toppet med mango, avokado og tomat- det var griiiiisedigg! :D

post-1265-14440852354801_thumb.jpg

post-1265-14440852356113_thumb.jpg

post-1265-14440852357394_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes.. Er skikkelig på burgerbølgen om dagen.

Dagens burger:

[ATTACH=full]27275[/ATTACH][ATTACH=full]27276[/ATTACH][ATTACH=full]27277[/ATTACH][ATTACH=full]27278[/ATTACH]

Skulle egentlig ha to burgere, men til min store forskrekkelse så hadde jeg bare ett burgerbrød igjen, og ingen alternativer var å spore i verken skap eller fryser :( Så da ble det dobbel burger da. Den underste delen har smeltet brie på seg, mens den øverste har most fetaost og selvfølgelig vanlig ost på der igjen. Burgeren er toppet med mango, avokado og tomat- det var griiiiisedigg! :D

Herrejizzzeeeez!!!! :p:D:p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiret en mislykket lesedag med en tolkning av Hawaiiburgeren. Bare burgerkjøttet i seg selv smakte helt rått, (selv om)/(kanskje fordi) jeg brukte kjøttdeig istedenfor kyllingkjøttdeig. Toppet hele faenskapet med JackDaniel's BBQ-saus, 'cause I'm classy like that.

IMG378.jpg

Og det beste er at jeg preppa enda en dose som jeg kan feire knebøydagen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...