Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Som liten var jo alle jentene helt opphengt i at guttene skulle ha den velkjente sixpacken, men jeg var ikke en av de jentene. Noen var også helt svake for store biceps, gjerne i tillegg til sixpacken. Jeg derimot var ikke en av disse jentene heller, jeg har alltid vært fascinert av ryggen, en definert rygg hvor man kan se musklene arbeide. Heller en fin rygg en sixpack sa jeg. Og på 2. plass hos meg kom brystkassa.

Så jeg følte jo at jeg var den eneste som ikke var en sånn sucker for sixpack, men jeg kan da ikke være den eneste? Derfor lurer jeg på hva dere andre jenter liker best på gutta? :D

2n21mc1.jpg

Rygg

:wub:

post-832-14440832563763_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjernen ;)

Hehe så klart, null vits med utseende om det ikke er noe inni det :) Men nå tenkte jeg nå på om vi bare skulle gå etter noe man ser :p

Dat ass...

og underarmer!

Smil er dog det jeg ser først på. :wub:

Smilet er faktisk første jeg ser på også, om det er vennlig sammen med øynene, ja da må man studere resten også haha:p

Aldri vært noe sixpack-jente jeg heller...

Men er ekstremt glad i nakke, og mandige hender med noen fremtredende sener og blodårer gjør meg heller ingenting;)

Blodårer er så fint! Mange av mine venninner synes det bare er ekkelt :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe så klart, null vits med utseende om det ikke er noe inni det :) Men nå tenkte jeg nå på om vi bare skulle gå etter noe man ser :p

Smilet er faktisk første jeg ser på også, om det er vennlig sammen med øynene, ja da må man studere resten også haha:p

Blodårer er så fint! Mange av mine venninner synes det bare er ekkelt :mellow:

He he..de fleste vennene mine synes også det er ekkelt..

men blodårer og sener er faktisk det mest sexye som finnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandige hender slår jeg et slag for jeg og :)

Det liker jeg også... ingen lange, tynne fingre, men grove mannehender :D

Men, hos meg er det øynene og smilet. Et par ærlige, øyne :wub:

Ellers tror jeg kanskje, etter noen timer på treningsstudioet og maaange flotte guttekropper, liker underarmen, tricepsen, Eller en bred rygg og def skuldre... Hmm, ble mye dette. Kanskje bare si hele pakka?? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...