Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Et par passe muskuløse overarmer og en fin rygg. :thumbsup: Jeg for min del synes IKKE det er fint med størst mulig muskler, så han på bildet lenger opp her er finfin. :)

Og når man lever i en verden med dresskledde menn er intet syn mer velkomment enn en snasen mannerumpe i perfekte jeans! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som trener mye har som oftest ganske så synlige blodårer på underarmer og hender "nesten uansett" fettprosent da :)

Har ikke sett så mange styrkeløftere og andre "kraftige" utøvere med synlige blodårer! Men som sagt, ei blodåre her og der er ikke noe stress. Jeg er bare ikke så fan av tverrstriper og blodårer everywhere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Har ikke sett så mange styrkeløftere og andre "kraftige" utøvere med synlige blodårer! Men som sagt, ei blodåre her og der er ikke noe stress. Jeg er bare ikke så fan av tverrstriper og blodårer everywhere.

U MIRIN?

tumblr_lljyfa8vwW1qjh7tro1_400.jpg

PROBLEM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...